וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיפט יום הולדת: הרגעים הכי מטונפים של שאקירה ופיקה

עודכן לאחרונה: 2.2.2024 / 11:01

הם נחשבו לאחד הזוגות החזקים והמפורסמים בעולם ומהר מאוד הכל קרס, כשכל הכביסה המלוכלכת יצאה החוצה. הסכם הממון שהציל אותה מהאקס, הבגידה המתוקשרת והעלמות המס: כל הרגעים שהשחירו את הזוג. וואלה! סלבס מסריח פה

ג'רארד פיקה; שאקירה. Manuel Queimadelos/Quality Sport Images, GettyImages
מזל טוב יא מקסימים, לעוד שנה מלאת רפש/GettyImages, Manuel Queimadelos/Quality Sport Images

היא זמרת קולומביאנית בעלת מוניטין גבוה, הוא כדורגלן ספרדי שאין אחד שלא מכיר. ביחד שאקירה (47) וג'רארד פיקה (37) הם כנראה השילוב הכי רעיל בתקופה האחרונה ויש יותר אירוני מזה שהשניים חוגגים את יום הולדתם באותו היום? כנראה שלא. לכבוד היום החגיגי הזה שחל ממש היום (שישי), ליקטנו את רצף הרגעים הכי מטונפים של השניים, ביחד ולחוד. תתפנקו, תודו לנו אחר כך.

הפרידה מהאקס המיתולוגי, הריבאונד והסכם הממון שהשתלם

שאקירה והאקס אנטוניו דה לה רואה. Ethan Miller, GettyImages
היא פשוט לא יודעת לבחור אותם/GettyImages, Ethan Miller

שאקירה ופיקה הכירו על הסט של הקליפ הרשמי למונדיאל 2010 "וואקה וואקה", שם נפגשו לראשונה. הקשר החל בפריחתו המלבלבת והשאר היסטוריה. עם כל הדרמות של השניים, רבים שכחו שקצת לפני שפגשה את פיקה, הזמרת הייתה אחרי פרידה מתוקשרת לא פחות מהאקס המיתולוגי שגם שימש לה כמנהל אישי, אנטוניו דה לה רואה - איש עסקים, עורך דין ובנו של נשיא ארגנטינה לשעבר. עד כאן הכל טוב ויפה.

באוגוסט 2010 הזוג הלטיני הודיע על פרידה הדדית לאחר יותר מעשר שנות זוגיות והריבאונד בחסות פיקה, שלימים הפך לאב ילדיה, קיבל תפנית בזכות בנם הראשון מילאן. בשנת 2012 בעודם ממתינים לבייבי הראשון, הוגשו נגד שאקירה תביעות ענק על סך כ-100 מיליון דולר מצד האקס הארגנטינאי, כן כן קראתם נכון. דה לה רואה טען כי סייע בפיתוח הקריירה של הזמרת המצליחה ובמיצוב שמה כמותג מוביל בתעשיית המוזיקה הבינלאומית (יש בזה משהו). אפשר להגיד ששאקירה יצאה מזה בזול, לאחר שפעלה בחוכמה וזכרה שהשניים חתמו על הסכם ממון בתחילת יחסיהם כידועים בציבור, דבר שהוביל לביטול התביעות בלי להוציא ולו שקל אחד.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

הבגידה, הפרידה המתוקשרת ושירי הנקמה

הזמרת שאקירה, בן זוגה ג'רארד פיקה ובנם מילאן. David Ramos, GettyImages
המשפוחה בימים טובים ביותר/GettyImages, David Ramos

השנים עברו והשניים המשיכו בהתפתחות האישית והמשפחתית. שאקירה שעברה לגור בספרד, הפכה לאחת האמניות המעוטרות ביותר, כשהיא מרבה לזכות בפרסי מוזיקה גדולים ופיקה המשיך לשמש בלם בקבוצות הכדורגל הגדולות בהיסטוריה (או לפחות באחת מהם, ברצלונה של 2009-2013). עד שהחלו השמועות על בגידות מצד הכדורגלן, שהביאו לפרידה המלוכלכת בתחילת חודש יוני 2022.

וואלה! סלבס לא אוהבת לשמוח לאיד עקב פרידות שכאלה, אבל אם יש את אלה שאוהבים להוציא את הכביסה המלוכלכת החוצה, ברכה. הדיווחים באתרים מעבר לים חשפו ממקורות שונים כי שאקירה גילתה על הבגידה בעקבות שיחות זום עם הפילגש (בת זוגו הנוכחית קלרה צ'יה מרטי) ותפסה אותם על חם. בנוסף, דווח כי השניים לא התגוררו תחת אותה קורת גג טרם הפרידה, עד לצאת ההודעה הרשמית: "אנחנו מצטערים לאשר שדרכינו נפרדות. לרווחת ילדינו, שנמצאים בראש סדר העדיפויות, אנחנו מבקשים שתכבדו את פרטיותם. תודה על ההבנה". כך למעשה אישרו רשמית את כוונתם להיפרד אחרי 12 שנים ושני ילדים משותפים.

ג'רארד פיקה, קלרה צ'יה. אינסטגרם ג'רארד פיקה, צילום מסך
קלרה צ'יה מרטי, הפילגש והגירלפרנד החדשה/צילום מסך, אינסטגרם ג'רארד פיקה

ואז התחיל הבלאגן. ימים ספורים לאחר מכן החליט השחקן להוציא לאור את הפילגש ולהכריז עליה באופן רשמי כבת זוג לכל הדעות - קלרה צ'יה מרטי, סטודנטית בת 25. עכשיו בינינו, היתרון הגדול בלהיות זמרת מפורסמת הוא היכולת להעביר מסרים נסתרים (במקרה שלה די גלויים) וכך עשתה. שאקירה הוציאה שני שירים- "Monotonía", הרומזת לקשר החד צדדי כולל אמירות כמו "אף פעם לא אמרתי כלום אבל זה כאב לי, ידעתי שזה יקרה. הפכת לאחר, עזבת אותי בגלל הנרקיסיזם שלך, שכחת מה היינו פעם". והשני, ה-שיר, בו אומרת בבירור את שמותיהם של הגרוש ושל הגירלפרנד החדשה, בתוספת מתוקה של עקיצות כמו "החלפת רולקס בקאסיו", אאוץ' שאקירה'לה.

8 שנות מאסר?

שאקירה. מתוך הקליפ "מונוטוניות", צילום מסך
קליפ ההשחרות נאמבר וואן/צילום מסך, מתוך הקליפ "מונוטוניות"

מהר מאוד ענייני הגירושין, הבית והכסף הגדול. לפי השיר המדובר, שאקירה טוענת שפיקה השאיר אותה בחובות ואז הגיעה ההודעה על הסיבוך הגדול והחדש בחודש ספטמבר 2022. על פי סוכנות הידיעות רויטרס, הזמרת תעמוד לדין בחשד להעלמת מס של 14.5 מיליון יורו, דבר שיכול להוביל לשמונה שנות מאסר בתוספת דרישת קנס של 23 מיליון יורו (!!) אם תימצא אשמה. בסופו של דבר, בנובמבר האחרון בית המשפט גזר עליה קנס "מינימלי" בסך 7.3 מיליון יורו מבלי שכף רגלה תדרוך בכלא.

עד היום לא ברור מי באמת אחראי על ההעלמות והחובות הכלכליים, אבל חוץ מהבגידה שלא הפסיקה לרדוף את פיקה (ובצדק) הוא זיכה את עצמו בטייטל "מניאק בריבוע" (סתם לא, זה אנחנו המצאנו) כשהעלה תמונה רשמית ראשונה עם מרטי, המאהבת הצעירה שהפכה לימים לבת זוגו.

לא רק בוגד

על פי הדיווחים, בזמנו פיקה נהג לבקש משאקירה כסף על מנת להשקיע בעסקים חיצוניים שלו אך הזמרת הקולומביאנית סירבה. בנוסף, השיח על בקשות הכספיות סובבו סביב הוריה של שאקירה שלא חיבבו במיוחד את "הבקשות המופרזות של השחקן".

הכדורגלן הספרדי ניצל את מעמדו והפך עם הזמן לדמות סמי פוליטי לאחר שהצהיר כי רוצה להפוך לנשיא ברצלונה בעתיד. עם השנים, לצד הדעיכה על המגרש, הקהל החל לחוש שינוי ורבים אף התבאסו מכך שהפך מבלם שמנצל את קשריו האישיים בכדי להפוך לאיש עסקים ותו לא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully