וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייק איט ריין: כמה עלתה המתנה של טרוויס קלסי לטיילור סוויפט?

עודכן לאחרונה: 30.1.2024 / 12:00

הזמרת טיילור סוויפט אמנם לא צריכה שאף אחד יקנה לא שום דבר בהתחשב בכמה שהיא מרוויחה, אבל מי לא אוהב לקבל מתנות? אז כמה בדיוק עלתה המתנה היוקרתית שקנה לה בן הזוג, שחקן ה- NFL טראוויס קלסי? וואלה! סלבס Bejeweled

מערכת היחסים של שחקן הפוטבול טרוויס קלסי וכוכבת הפופ הגדולה של הרגע, טיילור סוויפט, ממשיכה לקטוף כותרות. הפעם אנשים סקרנים במיוחד קלטו תכשיט חדש על מפרק היד של הזמרת ואכן מדובר היה בצמיד נוצץ במיוחד.

את צמיד המזל היא הביאה איתה למשחק האחרון בו כיכב קלסי, בו הוא גם הצטיין וגם הרוויח את את כרטיס הכניסה שלו לשחק בסופרבול הקרוב. ומעבר ליהלום ארבע הקראט הנוצץ שקשה היה לפספס, היה גם כיתוב מתוק במיוחד :"TNT", ראשי התיבות של שני הכוכבים המאוהבים. התכשיט עצמו אמנם היה בהזמנה אישית, אך מדובר בחלק משיתוף הפעולה של מותכ התכשיטים Wove עם שחקן הגולף המקצועי, מישל ווי ווסט והשווי שלו הוא 5,680 דולר.

"למרות שאני אשמח לקחת קרדיט על הכינוי TNT, זה היה לגמרי עבודה של טרוויס", הודתה המעצבת המובילה במותג התכשיטים, קנדל ג'אנק, בסרטון שהעלתה לחשבון הטיקטוק שלה בו חשפה שאכן קיים צמיד נוסף עם אותן ראשי תיבות מיועד לשחקן הפוטבול אך עדיין לא ראינו אותו מסתובב עם התכשיט. "זה מרגיש כמו סגירת מעגל כי הם הכירו בזכות צמיד חברות שהוא הכין לה", הוסיפה ג'אנק.

וואלה סלבס קנתה צמיד לרגל אבל לא הצליחה להכניס אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully