וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סודות בחברה: מה לחש טרוויס קלסי לטיילור סוויפט בשידור חי?

עודכן לאחרונה: 29.1.2024 / 12:02

כוכבת הפופ טיילור סוויפט ובן הזוג הכבר לא כל כך חדש שלה, כוכב ה- NFL טרוויס קלסי הביעו המון חיבה במהלך המשחק שהעלה את קבוצתו קנזס סיטי צ'יפס לסופרבול, וגם מצאו זמן בסיום כדי להתלחשש ביניהם. מה הם אמרו? וואלה! סלבס ספורטיבית

טראוויס קלסי עם טיילור סוויפט לאחר גמר ה-AFC. Patrick Smith, GettyImages
טראוויס קלסי עם טיילור סוויפט לאחר גמר ה-AFC/GettyImages, Patrick Smith

הדבר האחרון שוואלה! סלבס מבינה בו זה ספורט, אבל בשביל כוכבת הפופ טיילור סוויפט היא מוכנה לעשות את המאמץ הכביר. אמש (א') עלתה קנזס סיטי צ'יפס, הקבוצה בה מככב בן הזוג שלה טראוויס קלסי, לאירוע הגדול של השנה בעולם הספורט - הסופרבול, שכולל בתוכו את מופע המחצית כמובן. לא זאת בלבד, אלא שקלסי גם הצטיין במשחק הזה ותפס כדור לטאצ'דאון (ראיתם איך אנחנו משחקים אותה מבינים?)

בסיום המשחק הצטרפה סוויפט לאהובה המתרגש על המגרש והוא כמובן קיבל אותה בחיוך: "מה שלומך מתוקה?", שאל אותה על פי נוכחים במקום לפני שמשך אותה לחיבוק דוב והוסיף בהתרגשות: "נו, מה את אומרת על זה?". מי שעוד סבבו אותם היו הוריו של קלסי שהגיעו לברך את הבן המוצלח שלהם על הגעתו לרגעי השיא של הליגה בעונה הנוכחית, אחרי שישבו באיזור ה- VIP יחד עם סוויפט וצפו במשחק.

למרות האנשים או העובדה שההורים שלו עמדו ממש שם, זה לא מה שעצר את השניים מלהביע המון חיבה אחד לשנייה ברגע רומנטי מאוד שנתפס כמו בעדשות המצלמות הרבות שהיו שם ונהנו מכל רגע וקליק מצלמה.

טראוויס קלסי עם טיילור סוויפט לאחר גמר ה-AFC. Patrick Smith, GettyImages
טראוויס קלסי עם טיילור סוויפט לאחר גמר ה-AFC/GettyImages, Patrick Smith

אם כבר אנחנו בנושא הלחשושים, נזכיר שבחודשיים האחרונים התחילו לרוץ שמועות מעניינות מאוד על כך שקלסי מתכנן להציע נישואים לזמרת בקרוב ושהוא כבר הספיק לבקש את ידה מאביה: "טיילור מאוהבת לחלוטין. היא לא הייתה הרבה זמן עם בחור שהתגאה בה והתרגש לצאת איתה. היא התרגלה להנמיך פרופיל כי היא יצאה עם אנשים שזו הייתה הציפייה שלהם", סיפר מקורב לכוכבת בעבר על היחסים של השניים.

וואלה! סלבס ניסתה ללכת למשחק כדורגל אבל עזבה אחרי ששאלו אם היא קרובת משפחה של הכדור כי שניהם עגולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully