וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה בלייר וולדורף תגיד? אד וסטוויק שלף וואחד טבעת אירוסין

עודכן לאחרונה: 29.1.2024 / 18:08

כוכב 'גוסיפ גירל' העלה את ה-שאלה המתבקשת בחופשה רומנטית עם בת זוגו. בינתיים המעריצים מריצים דאחקות על כך שצ'אק באס סוף סוף התמסד. וואלה! סלבס XOXO

מה כבר ניתן לבקש יותר מטיול סקי מושלם, תמונות פוטוגניות למות וטבעת יהלום ענקית? הרבה, נכון, אבל לא במקרה של השחקנית הבריטית איימי ג'קסון (31), שקיבלה היום הצעת נישואין מאד וסטוויק (36).

כוכב "אחת שיודעת" (נו, צ'אק באס), שלף טבעת במהלך חופשתם האחרונה בכפר הנופש גשטאט שבשוויץ. את החדשות המשמחות שלהם שיתפו בני הזוג בפוסט משותף באינסטגרם, בו נראה השחקן כורע ברך על גשר הרים תלוי בגובה 3,000 מטר, פלאס נוף מושלג ומדויק להצעה. "Hell YES ?", נכתב בפוסט בעוד חתן השמחה שיתף את הפוסט בסטורי שלו לצד הכיתוב: "זכיתי בכל הקופה". רומנטי משהו.

עוד בוואלה!

בזכות נועה בוג? אד ווסטוויק חוזר בו מהתמיכה הפרו-פלסטינית

לכתבה המלאה

בין היתר גלריית התמונות הציגה את הזוג משתעשע עם הטבעת כנהוג ואת השחקנית הבריטית נראית מופתעת ביותר בעודה מקפידה להשוויץ בטבעת היהלום הנוצצת שלה, אם כי לא בזום די מספק בשביל להבין את סוג החיתוך - מה שבטח לא מדובר ביהלום מעבדה חברים!

המעריצים הנלהבים לא איחרו בלפנק בתגובות משעשעות בנוגע לאהובתו הנצחית בלייר וולדורף בסדרה 'גוסיפ גירל': "צ'אק באס סוף סוף מצא את הבלייר שלו", "איך בי תגיב לזה??" ועוד שלל גיפים של דמותה ברגע עצבות או סתם רגע גלגול עיניים אייקוני.

ג'קסון היא אמא לילד בן 4 אותו מגדלת בהורות משותפת עם בן זוגה לשעבר, ג'ורג' פאנאיוטו. היא ווסטוויק נפגשו לראשונה באירוע במסלול המירוצים סילברסטון בשנת 2021, הוא ביקש ממנה לצאת לקפה זוגי עם הכלבים שלהם והשאר היסטוריה. השניים פרסמו את מערכת היחסים שלהם באופן רשמי באינסטגרם בחודש יוני 2022, ומאז חולקים את אהבתם הפוטוגנית עם פוסטים דביקים וצילומים חשופים לעיני כל.

וואלה! סלבס לא נופלת מגברים יפים עם כלבים, ההפך הוא הנכון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully