וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה! איך הגיבה סופיה ריצ'י שגילתה את מין העובר?

עודכן לאחרונה: 29.1.2024 / 13:08

הדוגמנית סופיה ריצ'י חשפה לעולם את ההריון שלה לציבור, שקיבל את החדשות המשמחות עם המון התרגשו, אבל איך הגיבה האם לעתיד אחרי שגילתה את מין העובר שלה? וואלה! סלבס אהבה של אמא

@sofiarichiegrainge

sorry to all my neighbors for the horrifying scream ?

♬ original sound - Sofia Richie Grainge

הדוגמנית סופי ריצ'י, שהיא עכשיו אחת משלנו, אחרי שהתגיירה בעקבות בעלה היהודי, המפיק המוזיקלי אליוט גריינג', לפני כתשעה חודשים. מיד לאחר מכן הזוג היפה נישאו אחד לשנייה בחתונת ענק מרגשת ומפוארת שהייתה בזמנו שיחת היום.

כמובן שאת הבשורה על ההריון לקראת הבת הקטנה שתגיע קיבלה וואלה! סלבס בצהלולים, אך מה שלא ראינו היא תגובתה של הכוכבת לגילוי מין העובר, שעזרה לנו להשלים את החסר והעלתה לחשבון הטיקטוק שלה תיעוד מהרגע בו קיבלה את הבשורה יחד עם בעלה, הכלב המהמם שלהם ובעזרת קונפטי ורוד. "מתנצלת בפני כל השכנים שלי על צרחות האימה", כתבה תחת הסרטון בו היא מקפצת ומתרגשת.

כשבישרה לראשונה על ההריון למגזין ווג, סיפרה הדוגמנית על ההכנות לרגע המשמעותי, אמרה: "אני אוהבת את כל סרטוני היוטיוב והטיקטוקים של זה. ביקשנו מהרופא שלנו לסמס את לעוזרת שלנו, בקה, את מין העובר וקנינו שני קונפטי".

סופיה ריצ'י אליוט גריינג'. GettyImages, GettyImages
סופיה ריצ'י אליוט גריינג'/GettyImages, GettyImages

"אחד ורוד ואחד כחול. היא השאירה לנו רק את זה עם הצבע הנכון ואז אליוט ואני פתחנו אותו ביחד. שנינו חשבנו שזה יהיה בן אז זאת באמת הייתה הפתעה לשנינו. החלום שלי זה להיות אמא לבת, אבל אליוט גם מתרגש מאוד", נשמע שהוא ציפה דווקא לבן.

וואלה! סלבס הלכה לאולטרסאונד וגילתה שם רק את ארוחת הבוקר הגדולה שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully