וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדים זה שמחה: סופיה ריצ'י חושפת הריון ראשון ומרגש

עודכן לאחרונה: 25.1.2024 / 22:52

הדוגמנית הצעירה שהתגיירה לפני כתשעה חודשים ולאחר מכן נישאה לבן זוגה היהודי, חשפה הריון ראשון על שער מגזין ווג, בצילומים מהממים ומרגשים בין היתר לצד בעלה הטרי. אז מה מין התינוק/ת? וואלה! סלבס דולה

סופיה ריצ'י התגיירה. אינסטגרם, צילום מסך
סופיה ריצ'י התגיירה/צילום מסך, אינסטגרם

הדוגמנית הצעירה סופיה ריצ'י, בתו של הזמר הוותיק ליונל ריצ'י, הצליחה לכבוש את הרשת בשנה האחרונה, אחרי שהצטרפה לטיקטוק לקראת החתונה שלה, שהייתה אחד מהאירועים הכי מדוברים בשנה החולפת. ברשת החברתית הסינית, אגב, כבר עלו לא מעט ניחושים בשבועות האחרונים על כך שהדוגמנית נמצאת בהריון, והיום (ה') היא סוף סוף אישרה את השמועות בצילומי השער למגזין ווג בריטניה.

ריצ'י, שהתגיירה לפני כשנה לקראת חתונתה עם בן זוגה המפיק המוזיקלי היהודי אליוט גריינג', והשניים התחתנו בחתונה מפוארת במלון היוקרתי Du Cap-Eden-Roc שנערכה כדת משה וישראל באפריל בשנה שעברה. היום, כאמור, היא חשפה בראיון למגזין ווג כי היא נמצאת בחודש השישי להריונה וכי הם מצפים לבת בכורה!

"גיליתי את זה מאוד מאוד מוקדם", סיפרה במהלך הראיון, "הייתי בערך בשבוע הרביעי להריון. הייתי בטיול למילאנו לשבוע האופנה, והלכתי לתצוגה של פראדה. עשיתי מהפך ממש מהיר של 24 שעות, והרגשתי נורא אבל לא חשבתי על זה הרבה. חשבתי שזה ג'ט לג". בהמשך סיפרה כי ההריון היה מתוכנן, וכי השניים ניסו מספר פעמים בעבר עד שהגיעה התוצאה החיובית המיוחלת.

"אליוט כבר התרגל שאני עושה בדיקות באופן אקראי, אז הוא לא ממש נרתע כשאמרתי שאני עושה בדיקה. עשיתי את אחת הבדיקות האלו בבית, והסימן החיובי היה ממש חלש. הייתי כל כך רגילה לראות תוצאות שליליות שידעתי שמשהו נראה אפילו קצת אחרת".

בהמשך סיפרה כי שלחה את בעלה לקנות שלוש בדיקות נוספות: "הוא היה כל כך נרגש. דיברנו כל הדרך בטלפון. הוא בחור כל כך מתוק שתמיד רוצה להגן על הרגשות והציפיות שלי, אז הוא די הושיב אותי ואמר, 'אם אלו שליליות, אל תתעצבני. הרגע שלנו יגיע.' וכאשר הפכנו את כל הבדיקות בו זמנית, כולן היו חיוביות. הוא כל כך התרגש, ושנינו בכינו. זה היה מטורף ומהמם וכל כך קשה לא לצעוק את זה מהגגות".

וואלה! סלבס לא צריכה להיות בהריון בשביל שיהיו לה חשקים מוזרים באופן תמידי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully