וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם ידיים והכל: ג'יג'י חדיד ובראדלי קופר מראים אהבה בפומבי

עודכן לאחרונה: 28.1.2024 / 14:08

טיול ברחובות הממלכה המאוחדת הביא לחותמת רשמית של הרומן המסקרן בין האחות חדיד לשחקן ההוליוודי המסוקס, הפעם כולל סימני חיבה פומביים - צפו. וואלה! סלבס ביג בן

את התיעוד האחרון של הרומן המסתורי של ג'יג'י חדיד (28) ובראדלי קופר (49) בשדה התעופה בניו יורק כבר הראנו לכם. כזכור, השניים המריאו לחופשה רומנטית משותפת בלונדון ועכשיו כבר ממש לא נותר מקום לספק בכל הנוגע לעניינים שבינה לבינו.

וואלה! סלבס אמנם לא מתחברת לדעותיה הממורמות של האחות לבית משפחת חדיד, אך אם יש משהו שהיא מסכימה איתה זה לגמרי הטעם שלה בגברים - בטח כשמדובר בגבר המסוקס לצידה. ג'יגי ובראדלי נצפו אוחזים ידיים בטיול סתמי ברחובות לונדון, ועכשיו כבר נראה שסיבוב הדאווין בממלכה המאוחדת מאשר סופית את מערכת היחסים של השניים. למרות קרבת הפפראצי, המשיכו לשדר עסקים כרגיל כשהם מצחקקים וממשיכים בטיול היומי.

הזוג הפוטוגני הפתיע רבים בתחילת חודש אוקטובר האחרון לאחר שנתפסו יחד לראשונה בדייט בביג אפל. מאז הספיקו להיתפס מבלים יחד מספר פעמים. "זה הופך להיות רציני מאוד מהר", סיפר מקורב לזוג ל- Page Six, "הם נפגשים אחד עם השנייה כמעט כל יום, זאת מערכת יחסים על סטרואידים". בנוסף, המקור שיתף את אחת הסיבות שהשחקן נהנה במפגשים עם הדוגמנית: "היא מעניינת אותו גם מבחינה אינטלקטואלית".

וואלה! סלבס ביטלה טיסה ללונדון אחרי שהבינה שהם לא מודעים לקיומה של הטחינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully