וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנתיים וחצי של נישואים: רוסלנה רודינה משוויצה בבעלה

עודכן לאחרונה: 28.1.2024 / 11:54

הדוגמנית ואושיית הרשת רוסלנה רודינה יצאה לחופשה רומנטית עם בעלה, איתי פז, לכבוד יום הולדתו. אחרי שעל פי הדיווחים השניים חוו משבר עמוק ביחסים, הכוכבת ניצלה את הטיול הנוצץ כדי לחשוף אותו לעוקביה ולהדגיש שהכל בסדר. וואלה! סלבס נופשת

הסטורי של רוסלנה. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של רוסלנה/צילום מסך, אינסטגרם

רק בתחילת החודש שעבר הזהירו מקורבים לדוגמנית רוסלנה רודינה ובעלה בשנתיים וחצי האחרונות, איתי פז, ממשבר עמוק ביחסים שלהם אך הבהירו עוד אז שהם "עובדים על זה". אחרי שגרמו לכולנו לכסוס ציפורניים במתח, הודיעו השניים על חופשה רומנטית משותפת שכללה גם סטורי מזמוזים צמוד מאוד.

"חיים שלי... אני גרועה בברכות ומכתבים", פתחה אושיית הרשת את הברכה ליום הולדת של בעלה והמשיכה: "מגיע לך את כל האיחולים שבעולם, אתה חוגג 40, זה פאקינג מספר... מה לא עברנו וחווינו ועדיין נשארת אותו נסיך שהכרתי ואפילו יותר. הפכת להיות חבר שמכיל, נלחם, לא מוותר, מפתיע ומרגש כל פעם מחדש"

"גרמת לי להרגיש מה זה שאוהבים אותך באמת מהלב והנשמה. אני רוצה לאחל לך שתמשיך לפרוח, להצליח, להגשים את החלומות, שתהיה לי בריא ומאושר. מאחלת לך את כל הטוב שהעולם יכול לתת לך, יום הולדת שמח בעלי אוהבת אותך", סיכמה.

רוסלנה מסבירה למה חשפה את בעלה. אינסטגרם, צילום מסך
רוסלנה מסבירה למה חשפה את בעלה/צילום מסך, אינסטגרם

בסיום הנופש החגיגי, נשאלה רודינה על ידי אחת מהעוקבות שלה על הסיבה שבגללה החליטה לחשוף את פז יותר ברשתות החברתיות אחרי שבמהלך השנתיים האחרונות היה נדיר לראות תמונה משותפת שלהם: "כמה שעות לפני יום ההולדת שלו הוא ביקש שנעשה תמונה כדי להעלות אותה אצלו (אגב זאת לא פעם ראשונה שהוא מעלה כי הוא פרופיל סגור)".

"אז פתחתי את האופציה לשיתוף ושיתפתי אותה אצלי ואז הייתה לו יום הולדת אז כבר הקדשתי לו גם ברכה מושקעת. בקיצור, רכבתי על זה עד הסוף", חתמה הדוגמנית את ההסבר לכמות התמונות המשותפות המפתיעה באימוג'ים צוחקים.

כאמור הזוג החזק נישאו אחד לשנייה לפני קצת יותר משנתיים וחצי אחרי שהעבירו יחד את שש השנים האחרונות. את החתונה קיימו בחודש יולי 2021 ולמרות שרודינה היא כבר אמא לאחד מילדיו של הזמר אייל גולן, יאן, זאת הייתה הפעם הראשונה של שניהם תחת החופה.

וואלה! סלבס רצתה לעשות תמונה רומנטית, אבל אז הבינה שקודם צריך בן זוג והחליטה לוותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully