וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משבר עמוק: האם רוסלנה רודינה ובעלה איתי פז בדרך לפרידה?

עודכן לאחרונה: 12.11.2023 / 18:46

הדוגמנית ואם בנו של אייל גולן, רוסלנה קודינה, עמדה תחת החופה רק לפני שנתיים וחצי עם איתי פז, אך כעת נראה שהשניים במשבר עמוק. מה קורה שם? וואלה! סלבס משברית

רוסלנה רודינה חתונה/יח"צ

בשקט בשקט הדוגמנית רוסלנה רודינה מנהלת מערכת יחסים כבר שש שנים עם איש העסקים איתי פז, איתו התחתנה רק לפני שנתיים וחצי. אבל כעת נראה שהשניים מצויים במשבר עמוק ביחסים בחודש וחצי האחרון.

השניים מנהלים את מערכת היחסים שלהם בפרטיות ולא מעלים תמונות משותפות לרשתות החברתיות. כעת, על פי מקורבים, הם נמצאים במשבר עמוק ביחסים. הזוג אמנם עניין גרים ביחד ואף אחד לא עזב את הבית, אך נראה שצריך לקרות משהו דרמטי במיוחד כדי שהם יצלחו את המשבר.

המקורבים מספרים שהם מצד אחד מאוד מופתעים, שכן רודינה אף פעם לא שיתפה יותר מידי על הזוגיות וגם לא הרבה אנשים מכירים את פז, אך מצד שני הוא שונה מאד מעולמה של הכוכבת ומתרחק מאור הזרקורים, לעומת החיים שהיא מנהלת. על פי אותם מקורבים זה אומנם נכון שהם במשבר עמוק, אך הם עדיין לא הרימו ידיים ו"עובדים על זה". כעת נישאר להמתין ולראות על איזה צד יסתיים הדבר.

רודינה ופז התחתנו ביולי 2021 בשני אירועים מרגשים שקיימו, אחד במתכונת מצומצמת והשני במסיבה נוצצת ומושקעת. זו הייתה הפעם הראשונה של השניים תחת החופה, שכן היא והאקס המפורסם ואבי בנה אייל גולן מעולם לא התחתנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully