וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וסי: טורי ספלינג חשפה מידע חדש על הרומן של לוק פרי ומדונה

עודכן לאחרונה: 25.1.2024 / 14:15

מתברר שכוכבת "בברלי הילס 90210", טורי ספלינג, יודעת לא רק על הדרמות של חברי הקאסט מהתוכנית המיתולוגית, אלא גם על חיי האהבה שלהם, כולל את התקופה בה יצא הקולגה לוק פרי עם כוכבת הפופ מדונה: "הוא היה כל כך מגניב". וואלה! סלבס

כוכבת הסדרה האייקונית "בברלי הילס 90210", טורי ספלינג, כבר שלחה את המסר על כוונותיה להפסיק לשים על מה שאנשים אומרים בפוסט שהעלתה לאינסטגרם לכבוד השנה החדשה ואולי כחלק מהמוטו החדש, היא החליטה לנצל את במת הפודקאסט שלה, "90210MG", כדי לחשוף את מערכת היחסים המפתיעה שהייתה לקולגה שלה לתוכנית, לוק פרי המנוח עם מלכת הפופ מדונה.

"אני בחיים לא אשכח שהוא לקח אותי לחדר ההלבשה שלו וסיפר לי", העלתה ספלינג את הזיכרון עם החברה והקולגה ג'ני גארנת' שמנחה איתה, והמשיכה: "הרגשתי שהוא מאוד בוטח בי. 'אומייגאד הוא מספר לי על מדונה'. אמרתי לו שהוא הכי מגניב בעולם, אחד, בגלל שהוא לוק פרי ושתיים בכלל שמדונה רוצה אותך".

אם נכנסים קצת לעולם הארכיון, אפשר לגלות מאמר על הזוג החשאי ב- Vanity Fair, משנת 1992. על פי הדיווח במגזין, השניים נפגשו לראשונה בכנס של הקרן האמריקאית לאיידס, במלון Wilshire שבבברלי הילס.

לפני האירוע דווח שמדונה התקשרה לשחקן בזמן שהוא היה על הסט של התוכנית ושאלה אם הוא יציג איתה את הפרס. פרי המנוח בהתחלה חשב שמדובר היה בבדיחה אבל לא יכל לסרב להצעה. באותו הלילה הזמרת בירכה אותו עם נשיקה על הבמה על פי המגזין.

השחקן האהוב הלך לעולמו בגיל 52 בלבד, אחרי שלקה בשבץ מוחי בשנת 2019 והותיר אחריו שני ילדים: ג'ק וסופי, אותם הביא לעולם יחד עם אישתו לשעבר מיני שארפ. "משפחתו מעריכה את התמיכה והתפילות למען לוק מכל רחבי העולם", אמרו בני המשפחה האבלים בזמנו.

וואלה! סלבס חשבה שהיא יוצאת לדייט עם ראפר מוכשר ואז גילתה שמדובר בעוד גבר עם לופר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully