וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

387 אלף דולר בארון: קים קרדשיאן מצליחה לעצבן את העוקבים

עודכן לאחרונה: 24.1.2024 / 19:32

קים קיי השוויצה בהתלהבות ב-130 תיקי בלנסיאגה בחדר הארונות האישי שלה - זאת על רקע התגובות הזועמות נגד שיתוף הפעולה המחודש עם המותג. וואלה! סלבס קוטור

התגובות השונות לבחירה בקים קרדשיאן (שוב) לפנים החדשות של 'בלנסיאגה', לא איחרו להגיע רגע אחרי ההכרזה הרשמית של מותג העל. כזכור, לפני כשנה המותג יצא בקמפיין שלא עבר בגרון לרבים, כזה שכלל ילדים, דובי פרווה וסממנים נוספים מעולמות הסאדו מאזו. בזמנו החליטה לסיים את ההתקשרות עם המותג, מתוך ידיעה שהקמפיין מעורר קונוטציה לפדופיליה וניצול.

כעת על רקע התגובות לחזרתה לעבודה בשיתוף בית האופנה, החליטה קימי להשוויץ קצת בחדר ארונות מלא בתיקי המותג וכך לקדם את שיתוף הפעולה החוזר. בתמונות שעלו לפיד האינסטוש נרשמו מעל ל-100 תיקים וארנקים.

עוד בוואלה!

חם רותח לוהט: אמילי רטאייקאוסקי וטראוויס סקוט ביחד במיטה

לכתבה המלאה

בסרטון אחר, לבושה בבגד גוף שחור צמוד ובתוספת משחק קטן למצלמה, קרדשיאן מנסה להבין כמה תיקים היא באמת מחזיקה על ארבעת המדפים ברחבי החדר הגדול: "הניחוש שלי יהיה 130", היא אמרה לצוות הצילום לפני שספרה כל אחד מהם, וכמובן - צדקה.

לאחר בדיקה זריזה, לפי האתר של בלנסיאגה, מחיר כל תיק נע בסביבות ה-3,000 דולרים. מה שבעצם אומר שכל הקולקציה שנמצאת ברגעים אלו ממש בארון של קימי שווה ערך לכ-387,000 דולר. התגובות הזועמות של העוקבים לא איחרו להגיע: "כשכסף מתעלה על מוסר, אכזבה", וגם: "זו בדיוק הסיבה בגללה קורטני אמרה שאת תעשי הכל בשביל כסף", "כמה מהר היא שכחה מקמפיין הקשירות לילדים ברגע שהיא ראתה את ה$$$$$".

וואלה! סלבס לא עפה על מותגי יוקרה, היא מעדיפה להשקיע את כספה בפחמימות ריקות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully