וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חם רותח לוהט: אמילי רטאייקאוסקי וטראוויס סקוט ביחד במיטה

עודכן לאחרונה: 24.1.2024 / 15:34

תמונות חדשות של הדוגמנית הרותחת אמילי רטאייקאוסקי ביחד עם האקס של ג'נר, הראפר טראוויס סקוט, באותה מיטה ובבגדים תחתונים הופצו ברשת, אבל אל דאגה, לא מדובר ברומן חדש. וואלה! סלבס מזיעה

מה קיילי ג'נר תגיד על זה? תמונות חדשות מתוך סט הצילומים של הדוגמנית אמילי רטאייקאוסקי (הידועה בכינויה אמרטה) לצדו של הראפר ואבי ילדיה של ג'נר, טראוויס סקוט, כובשות ביממה האחרונה את הרשת, אבל במקרה הזה ממש לא מדובר בתחילתו של רומן.

אמרטה לקחה חלק בצילומי הקליפ של סקוט לשיר ? I know שיצא כחלק מהאלבום הרביעי של הראפר Utopia. בקליפ הלוהט נראים השניים חולקים רגעים אינטימיים, בין היתר כשהשניים יחד במיטה בבגדים תחתונים בלבד. מי שעוד משתתפת בקליפ היא הדוגמנית אנוק יאי, וביחד השלושה מציגים משולש אהבה מבלבל במיוחד.

הקליפ, כאמור, הצליח לכבוש את הרשת וזוכה לשלל תגובות אוהדות שמרימות לראפר לא רק על השיר אלא גם על הווידאו המלווה אותו: "אני אוהב איך שהקליפ עושה צדק עם השיר שלו. זה מושלם. ויזואליה יפה, סיפור שניתן לקשר", כתב אחד המגיבים ואחרת הוסיפה: "השיר האהוב עליי באלבום סוף סוף קיבל את הקליפ שלו, ואלוהים אדירים, הוא מדהים!".

וואלה! סלבס לא חולקת את המיטה שלה עם אף אדם, רק עם 42 החתולים שהיא מגדלת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully