וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשירים כקורח: מסיבת יום ההולדת המוגזמת והנוצצת של ג'ף בזוס

עודכן לאחרונה: 25.1.2024 / 9:35

המיליארדר ומייסד אמזון ג'ף בזוס חגג את יום הולדתו ה- 60 במסיבה משגעת אותה ארגנה אשתו, העיתונאית לורן סאנצ'ז, והסלבס הגדולים ביותר בתעשיית הבידור ההוליוודית מיד התצייבו. אז למה הוא לא קיבל מתנות? וואלה! סלבס מייק איט ריין

הזוגיות של הזוג המאורס, המיליארדר ומייסד אמאזון ג'ף בזוס עם העיתונאית לורן סאנצ'ז ממשיכה לפרוח והפעם בחגיגת יום הולדת עגול, מרגש וכמובן מלא בכוכבים. כי כשבזוס חוגג, הסלבס מתייצבים. מי שהנחתה את הערב שהתקיים בנכס שלהם בבברלי הילס שבקליפורניה היא כמובן בת הזוג האוהבת, סאנצ'ז.

בין היתר רשימת האורחים כללה את כוכבת הריאליטי קים קרדשיאן, הזמרת קייטי פרי שהגיעה כמובן עם השחקן ובן הזוג לו התארסה בשנת 2019 אורלנדו בלום, הזמרת ביונסה עם הראפר ג'יי זי, המנחה המיתולוגית אופרה ווינפרי, חברו של בזוס לאחוזון העליון ביל גייטס ועוד ועוד.

למרות כמות האורחים המרשימה, שהגיעה לכמות של מאות אנשים, מתברר שהמיליארדר כלל לא קיבל מתנות לכבוד היום המיוחד שלו בעקבות המדיניות שקיבלו ההחוגגים- בלי מתנות. אולי הוא עשה להם טובה כי מה כבר אפשר לקנות לאדם ששוויו מוערך ב- 177 מיליארד דולר?.

כמובן שכמו בכל מסיבה של העשירים באמת, לפשוטי העם לא תהיה גישה או דרך לדעת מה היו הדברים המרגשים והמעניינים באמת שקרו במהלך החגיגה: "היה אסור לצלם באירוע. האורחים היו צריכים להכניס את הטלפונים שלהם לפאוצ'ים כשהם הגיעו", אמר המקור. ובאמת חוץ מתמונות מתחילת הערב באינסטגרם של מפורסמים כמו פריס הילטון, איוואנקה טראמפ ורובי וויליאמס, שאשתו איידה פילדס התאשפזה מיד לאחר המסיבה.

וואלה! סלבס גורשה מכנס המחזור האחרון אחרי שדחפה את כל הבופה לכיסים.

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ף בזוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully