וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות בעיה רפואית מסתורית: אשתו של רובי וויליאמס אושפזה

עודכן לאחרונה: 22.1.2024 / 16:16

השחקנית ואשתו של הזמר רובי וויליאמס, איידה פילדס, שיתפה את העוקבים שלה ברשתות החברתיות אחרי שפונתה לבית החולים, אך לא חשפה את הסיבה שבגללה מצאה את עצמה במיון. וואלה! סלבס אינפוזיה

איידה פילדס בבית חולים. אינסטגרם, צילום מסך
איידה פילדס בבית חולים/צילום מסך, אינסטגרם

השחקנית איידה פילדס הפתיעה את מיליון העוקבים שלה היום (ב') אחרי שהעלתה תמונה לסטורי בחשבון האינסטגרם שלה מבית החולים: "אחרי ערב מושלם מהחלומות, היה לו סיום לא מושלם ומהחלומות. חזרתי עכשיו ואני נחה", כתבה השחקנית.

גם לבעלה האהוב, אחד מזמרי הפופ המצליחים בהיסטוריה, רובי וויליאמס, היא לא שכחה להודות אחרי החוויה המפחידה: "תודה לבעלי המדהים שהיה לצידי", סיכמה. בתמונה עצמה היא מחוברת למוניטור ללב שאפשר לראות ממש מאחוריה וגם גולגול מבולגן שכנראה תאם את התחושות הפנימיות שלה. אחרי שהיא הלחיצה, פילדס אפילו לא טרחה להסביר מה קרה ולעזור לנו להבין אם צריך להמשיך לחשוש.

אם תהייתם מה דווקא היה הצד החיובי של הדברים אליו התייחסה בערב המושלם, מתברר שהיא ו-וויליאמס יצאו יחד למסעדה בברלי הילס Cipriani, שם הם איחדו כוחות עם החברים הטובים והמפורסמים ג'ואן קולינס ובעלה, פרסי גיבסון, כנראה קולינס לקחה הפסקה מלהצטלם עם בגדי ים כדי לבלות זמן איכות עם חבריה.

הזוג היציב נישאו אחד לשנייה אי שם לפני יותר מעשור, בשנת 2010. הטקס עצמו היה קטן, אינטימי ולא כלל יותר מעשרים וחמישה מוזמנים, כשרובם ככולם היו החברים הקרובים של בני הזוג. בין השניים מפרידות חמש שנים בלבד ועד לפני שפגש אותה, וויליאמס טען שהוא לא מתכנן להתחתן: "הכירו לי את איידה והדברים השתנו", סיפר בראיונות עבר.

וואלה! סלבס אמרה לפני עשור שהיא לא תתחתן, והנה ברוך השם היא גרושה שלוש פעמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully