וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיד מפתיעה: לא תאמינו כמה כסף ג'ואן קולינס בזבזה על בגד ים

עודכן לאחרונה: 12.9.2023 / 7:14

כוכבת "שושלת" ג'ואן קולינס הפתיעה את כולם כשגילתה איפה קנתה את בגד הים המנומר, שחירפן את כל העוקבים שלה ומוכיחה שלא צריך הרבה לשלם הרבה כסף כדי להרגיש מיליון דולר. וואלה! סלבס המטרה הושגה

יש שני דברים שאישה חייבת שיהיו לה על פי הולי גולייטלי, הדמות הראשית ב"ארוחת בוקר בטיפאניס'", והם שמלת קוקטייל שחורה ושרשרת פנינים. מה שגולייטלי שכחה להוסיף זה בגד ים מנומר שמסובב ראשים, בדיוק כמו זה של הכוכבת ג'ואן קולינס.

לפני יותר מחצי שנה העלתה השחקנית תמונה שלה טובלת בבריכה, כשהיא עם בגד ים מנומר שהימם את כל העוקבים שלה שמתקשים להתגבר עוד מאז. חלק חשבו שמדובר בעיצוב מבית אחד המותגים הגדולים ששולטים בעולם האופנה וחלק פשוט נהנו מהנוף.

אבל מה שאף אחד לא העלה על דעתו הוא המחיר האמיתי של בגד הים: "אני לא זרה לקניית בגדים בטארגט, אני אוהבת את טארגט", סיפרה הכוכבת על חיבתה לחנות הכלבו האמריקאית לעיתון ה- Times הבריטי.

"בגד הים המנומר שלי שהצטלמתי איתו לאינסטגרם משם, הוא עלה 28 דולר. קיבלתי המון לייקים, כולם חשבו שזה דולצ'ה וגבאנה" חשפה. את התודה היא יכולה לתת לתפקיד האייקוני שלה ב"שושלת", בזכותו התדמית שלה שזורה עם המילים קלאס ויוקרה, גם בלי שהיא מנסה.

למרות שהיא מעריכה קניות זולות מידי פעם, בגדים יוקרתיים עדיין תופסים מקום משמעותי בליבה: "אני באמת מקווה שאנשים ישקיעו יותר זמן וכסף בבגדים שלהם, אף אחד לא טורח להתלבש אלגנטי בימינו. זה מאוד עצוב לי כי זה אומר שזה יהיה הסוף של נשים שקונות בגדים אלגנטיים בחנויות. כולם יהיו בסוף בג'ינס וטי שירט, אני חושבת שזה פשוט טראגי".

וואלה! סלבס מעדיפה לבזבז את הכסף שלה על חצ'פורי מאשר על כפפות משי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully