וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרון עמוק: אלמנתו של יו הפנר חושפת מה היו מילותיו האחרונות

עודכן לאחרונה: 24.1.2024 / 13:16

קריסטל האריס, אלמנתו של מייסד המגזין פלייבוי יו הפנר, יצאה עם ספר ביוגרפי חדש בו היא חושפת פרטים על החיים לצדו של הפנר ומגלה מה היו מילותיו האחרונות רגע לפני שהלך לעולמו. וואלה! סלבס שפנפנה

יו הפנר וקריסטל האריס. GettyImages
יו הפנר וקריסטל האריס/GettyImages

איש העסקים האמריקאי והמייסד של המגזין הידוע לשמצה "פלייבוי" יו הפנר נודע במהלך חייו בזכות אורח החיים הראוותני והצילומים המפורסמים שלו לצד נשים צעירות ויפות שחלקן אף היו בנות הזוג שלו. אחת מהן היא קריסטל הפנר (37), שהכירה את איש העסקים כשהוא היה בן 84 והיא הייתה בת 24 בלבד, החיה לצדו עד ליום מותו בספטמבר 2017 בגיל 91.

הפנר, אלמנתו כאמור של איש העסקים, הוציאה השבוע ספר זכרונות חדש בשם Only Say Good" Things: Surviving Playboy and Finding Myself", המספר על החיים לצדו של המיליונר. בספר היא מתארת לא רק את החיים לצדו, אלא גם את החיים כשפנפנת פלייבוי בכלל ואת החוקים הנוקשים שהנשים נאלצו לחיות על פיהם באחוזתו של הפנר.

בנוסף לגילויים המרעישים על החיים הלא פשוטים שנאלצו לעבור, קריסטל חשפה גם מה היו מילותיו האחרונות של הפנר רגע לפני שהלך לעולמו. על פי הדיווח ב- New York Post, על אף שמותו של הפנר נקבע תחילה מ"נסיבות טבעיות", על פי קריסטל המיליונר נאבק בימיו האחרונים בזיהום אגרסיבי של חיידק האי-קולי שלדבריה "היה עמיד מאוד לאנטיביוטיקה וקשה לטפל בו". רגע לפני שהוא קיבל אנטיביוטיקה דרך עירוי, אמר הפנר: "אני בסדר", ואלו למעשה היו המילים האחרונות שאמר.

וואלה! סלבס מעוניינת שהמילים האחרונות שתגיד יהיו "תגדיל לי בשקל תשעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully