וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ'הלוטוס הלבן' ועד סינדי קרופורד: כוכבי הוליווד יוצאים נגד האנטישמיות

עודכן לאחרונה: 24.1.2024 / 10:01

המצב הנוכחי מביא אושיות רבות לקיצון (ראו ערך: קניה ווסט), אך יש גם את הצד היפה של ההיסטוריה, שעושה וולקאם לדוגמנית העל סינדי קרופורד ואושיות נוספות שיוצאות נגד האנטישמיות בקמפיין ויראלי חדש. וואלה! סלבס ג'ויש

סינדי קרופורד. Jed Cullen\Dave Benett, GettyImages
יו גו גירל! סינדי קרופורד כבר איתנו/GettyImages, Jed Cullen\Dave Benett

זה לא סוד שהאהדה כלפי היהודים בחודשים האחרונים לא בשמיים, אבל תראו תראו ישנם גם כמה צדיקים שדווקא בזמנים הכי קשים ולנגד קולות תמיכה רבים בעזה, תומכים בעם היהודי יותר מתמיד ומצטרפים כתומכים נלהבים (או פחות) נגד האנטישמיות.

אחת מהן היא הטופ מודל האייקונית סינדי קרופורד לצד אושיות נוספות כמו כוכבת "הלוטוס הלבן" קוני בריטון, ג'נה דוואן, המפיק ההוליוודי סקוטר בראון, שבינינו הוא כבר כמו אח על מלא אחרי שהביע את מלוא התמיכה שלו ואף קפץ לביקור בארץ הקודש בתחילת החודש - והניים דרופינג יכול להמשיך עד מחר.

קמפיין חדש שהושק במדיה החברתית עוסק ב"קולות חדשים" נגד האנטישמיות והפגיש שלל שחקנים, מוזיקאים, ספורטאים ואנשי ציבור אחרים כדי להביע את התנגדותם למצב הנוכחי, על רקע עלייה דרמטית באנטישמיות בארה"ב.

יזמי הקמפיין מספרים בראיונות בחו"ל שהם הרגישו שהכוכבים הגדולים שותקים, הן ברשתות החברתיות והן על השטיחים האדומים בטקסים הגדולים שנערכו לאחרונה (גלובוס הזהב והאמי) - מקומות בהם בדרך כלל דמויות הוליוודיות נוהגות לדבר על המטרות הקרובות לליבם. מה שיותר הפתיע אותם (אותנו כבר כלום לא מפתיע, סורי) היה לגלות שהרבה מהמנהלים האישיים של כל סלבס לא מעוניין שהלקוח שלו ייקח חלק בקמפיין ויראלי שכזה.

"החוסר תגובה מגיע מתוך המכונה ההוליוודית, ולא מהכוכבים עצמם" מציינת הסופרת סמנתה אטוס, אחת מיוצרות הקמפיין. "בכל פעם שעברנו סוכן הם דחו אותנו. הפעמים היחידות שהצלחנו לרתום אנשים, הייתה כשפנינו ישירות לסלבריטאי", מוסיפה.

בעקבות האירועים עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי בעקבות המצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully