וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו צריכים להתבייש": סקוטר בראון במסר נגד השתיקה בהוליווד

עודכן לאחרונה: 2.1.2024 / 13:28

סוכן הסלבס והמפיק ההוליוודי סקוטר בראון המשיך במסע ההסברה שלו למען מדינת ישראל ופרסם סרטון עם רייצ'ל גולדברג-פולין, אמו של הרש גולדברג-פולין, שנחטף מפסטיבל הנובה, במחאה על תגובתה של תעשיית הבידור העולמית לשבת השחורה: "השתיקה שלנו חייבת להסתיים"

אחרי השבת השחורה, שהייתה אולי האסון הגדול ביותר שידעה מדינת ישראל בגלל גודל המחדל המודעיני וכמות האבידות הקשות שספגנו. אחד מבין שלל הדברים המכעיסים שהגיעו מיד לאחר מכן, או יותר נכון לא ממש הגיעו, היו תגובות ההזדהות שאנחנו כל כך רגילים לראות על כל אסון בעולם עם פוסטים בסגנון: "Pry For Israel".

לעומת זאת, עם תחילת התגובה הצבאית של מדינת ישראל הרשת מיד הוצפה בתכנים פרו-פלסטיניים, חלקם הגדול גם אנטישמיים. כדי לנסות להדהד את הצד הישראלי ולהסביר לעולם מה הם הערכים האמיתיים של כל צד, הגיע המפיק סקוטר בראון למסע ההסברה למען מדינת ישראל. כחלק מאותו מסע העלה בראון סרטון עם אמו של החטוף הרש גולדברג-פולין, רייצ'ל.

"הייתה לנו בדיוק שיחה", סיפר הסוכן ההוליוודי ודאג להבהיר: "זה לא מה שאני עושה, אני חושב שזה משוגע שאני זה שנמצא איתה פה. או שאנחנו אלה שקיימו שיחה. צריכים להיות אנשים עם פלטפורמות גדולות שעושים את זה למחייתם, אמנים, כתבים, שצריכים לתת לה במה. היא סיפרה לי בפרטיות שהיא פנתה להרבה אנשים אבל בגלל הניואנסים של הסכסוך הם לא רוצים לדבר על זה".

"אני חושב שכל אחד מאיתנו בתעשייה הזאת יודע שאם זה היה כל מצב אחר, כל מדינה אחרת, היינו משתגעים ומדברים על זה שפסטיבל מוזיקה זה לא מקום ראוי שאנשים צריכים למות בדם קר או להיחטף בו. אני מתחנן מהתעשייה שלי, תפרסמו משהו, תגידו משהו. תבקשו שיחזירו את החטופים, תגידו שלאף פסטיבל מוזיקה לא מגיע לעבור דבר כזה".

"השורדים מהמסיבה שדיברתי איתם אתמול העלו בשיחה כל כך הרבה מכם ושאלו למה אף אחד לא אמר כלום. לילדים האלה מגיע את הקולות שלנו, ועשינו את זה פעם אחרי פעם. אני לא מבקש מכם לדבר על הקיבוצים, לא על הטבח, ולא על הקונפליט. זה שלנו, זה היה פסטיבל מוזיקה של שלום, מגיע להם לשמוע את הקולות שלנו כתעשייה ובושה לנו אם לא נעשה את זה".

אפשר לראות את הכוונות הטובות שלו בדברים ובמעשים, אבל משום מה יש משהו צורם בבקשה שלו להתעלם מהטבח, להתעלם מהקיבוצים ולהתעלם מהסכסוך שגבה כמות לא הגיונית של קורבנות לאורך השנים ובמיוחד ב- 7 באוקטובר.

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית

כחלק מהביקור שלו בארץ, בראון הספיק לבקר גם בקיבוצי העוטף שנפגעו מהשבת השחורה: "זה לא טיול פוליטי. הנושא הוא אנושיות ותמיכה בחפים מפשע שנהרגו ב- 7 באוקטובר ולחטופים שעדיין חסרים. מה שראיתי והדברים שחזיתי בהם היום לעולם לא יעזבו אותי. הרגשתי כאב של איזור שלם", כתב בחשבון האינסטגרם שלו.

בעקבות המצב עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully