וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברנדה?! שאנן דוהרטי חושפת למה היא פוטרה מ"בברוולי הילס 90210"

עודכן לאחרונה: 23.1.2024 / 11:38

כוכבת הסדרה המיתולוגית "ברוולי הילס 90210", שאנן דוהרטי, סיפרה לראשונה ועם המון כנות את הסיבה האמיתית שבגללה פוטרה מהתוכנית בה כיכבה לקראת העונה החמישית. האם זה באמת בגלל טורי ספלינג? וואלה! סלבס מעלה מהאוב

קשה שלא להעלות חיוך במחשבה על התוכנית "ברוולי הילס 90210" ועל הניסיון לחקות את חיי העושר בסיבוב חלונות ראווה ברובע א' באשדוד, או שאולי זאת רק וואלה! סלבס. עם כל הזיכרונות המרגשים האלה בלב, היה לא פשוט לשמוע על מחלתה של השחקנית שאנן דוהרטי שחשפה ב- 2015 את ההתמודדות שלה עם סרטן השד ועוד יותר, על חזרתו בשלב 4, חמש שנים לאחר מכן.

אולי בגלל מצבה היה לה חשוב לעלות עם הפודקאסט שלה, "Let's Be Clear With Shannen Doherty", להשאיר מורשת בצורה מסודרת ולחשוף פרטים חדשים מעברה לציבור הרחב. כך גם בפרק האחרון שהעלתה יחד עם ג'ייסון פרסלי, שהנחה את הפרק יחד איתה, ובו היא סיפרה על הסיבה האמיתית שבגללה לא המשיכה לשחק בעונה החמישית: "בהחלט עברתי המון כאבי גדילה בזמן התוכנית", הודתה לפני שהשיבה.

"אלה היו רגעים יפים מאוד בשבילי אבל גם רגעים מאוד קשים. הייתי בנישואים ממש נוראיים, הדברים שקרו בנישואים ההם הקשו עליי מאוד להגיע בזמן לעבודה ולהיות עקבית. זאת הפכה להיות בעיה כי עבדנו שעות ארוכות ונוספות כדי לפצות אחרי שהם היו צריכים לחכות לי", אמרה על חיי הנישואים שלה עם אשלי המילטון, שהחזיקו מאוקטובר 1993 ועד אפריל בשנת 1994.

"האחריות לא הייתה על אף אחד, רק עליי, אבל בדיעבד הייתי רוצה שמישהו היה מושיב אותי לשיחה ואומר לי 'תקשיבי, זאת הולכת להיות התוצאה של המעשים שלך, את הולכת להיות מפוטרת כי אף אחד מאיתנו לא רוצה להתמודד עם זה יותר, אנחנו מבינים שיש לך בעיות בחיים האישיים שלך אבל זה לא יכול לזלוג לחיים המקצועיים, את צריכה להתאפס על עצמך'", סיפרה דוהרטי.

"אבל מצד שני כנראה לא שיקפתי להם את מה שקרה באמת. אבא שלי היה מאוד חולה ובעלי היה מכור לסמים שהיה מתנהג לפעמים באלימות. זה שאב ממני את כל הכוחות, לא רציתי בכלל לעזוב את הבית כי פחדתי שהוא ילך לעשות סמים".

את השיחה היא קיימה עם מפיקי התוכנית, אהרון ספלינג ופול וגנר: "הלוואי והייתי יודע יותר על מה שקרה בחיים האישיים שלך בתקופה ההיא והיינו מתנהלים בצורה יותר אמפתית ועם יותר דאגה. הלוואי והיינו יודעים" הדגיש ספלינג שחוזק על ידי וגנר: "היה קשה לאבד בת משפחת וולש".

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

אולי שכחתם כבר אבל זאת ממש לא הייתה הדרמה היחידה על הסט של "בברלי הילס 90210", לרוב בגלל טורי ספלינג, בתו של המפיק המוכר שהצליחה לריב עם כל איש צוות שנקלע לדרכה ולהיות מושפלת על ידי אחד מחברי הקאסט.

"אני לא יודע מה קורה שם. זה כמו תאונת רכבת שאני לא יכול להסביר, כי אני רק עד ראייה כמו רבים אחרים. אני לא מבין למה הדבר הזה משודר בטלוויזיה שלי", אמר בעבר הקולגה איאן זירינג על תוכנית הריאליטי המשפחתית שלה. ואיך אפשר למחוק מהזיכרון את הריב של דוהרטי עם השחקנית השנואה, מה שגרם לאנשים לחשוב עד עכשיו שזאת הייתה סיבה שפוטרה מהתוכנית, כיוון שהסתבכה עם הבת של הבוס.

וואלה! סלבס נאלצה להתגרש אחרי שבעלה שכח את תוספות הפיצה האהובות עליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully