וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כלבה לוהטת!": ריהאנה ונטלי פורטמן עפות אחת על השנייה

עודכן לאחרונה: 23.1.2024 / 11:02

אם היינו צריכים זריקת עידוד ליום הזה, אין ספק שהמפגש בין ריהאנה ונטלי פורטמן הוא הפוש הנחוץ שלא ידענו שיכול להתקיים. אז מה הקשר בין השתיים? חובת צפייה. וואלה! סלבס בסטי

ריהאנה ונטלי פורטמן, תצוגה של דיור בפריז. Pascal Le Segretain, Max Cisotti/Dave Benett, GettyImages
ריהאנה ונטלי פורטמן, תצוגה של דיור בפריז/GettyImages, Pascal Le Segretain, Max Cisotti/Dave Benett

תצוגת דיור, גולת הכותרת של שבוע האופנה בפריז, הציגה שורה ראשונה של אושיות נוצצות. מי שגנבה את ההצגה באירוע הספציפי הזה היא ריהאנה (35) שהפתיעה בהגעתה ודפקה סצנת חיבה לבבית ביותר מחוץ למקום התצוגה ברגע שנתקלה בשחקנית הישראלית נטלי פורטמן (42).

השתיים באופן מאוד מפתיע, התפנקו בחגיגת אהבה בזמן שהרעיפו זו על זו מחמאות על. רירי עם צל האייקוניות שסוחבת אחריה, הביעה הערצה לקסמה המתמשך של פורטמן: "את אחת הכלבות הכי לוהטות בהוליווד לנצח". בין יתר הסופרלטיביים ציינה בפניה את היכולת לגלם את הגוד גירל: "את רק נותנת מבט כזה תמים ואני איייי".

עוד בוואלה!

אחרי הפרידה והבגידה: נטלי פורטמן חושפת מידע חדש על הבית שלה

לכתבה המלאה

פורטמן ממש לא נשארה אדישה לאירוע ונראה שתחושת ההערצה הייתה הדדית, וכך המשיכה את ההתלוצצות הנלהבת מול רירי כשהיא זורקת לאוויר מילים אקראיות כמו: "מתעלפת, אומייגאד". כמובן שזו החזירה לה בהצהרות אהבה אינסופיות, בנוסף ל"אני מאזינה למוזיקה שלך כל הזמן, את פשוט כזו מלכה. תודה".

השתיים המשיכו להתחבק ונעמדו זו לצד זו לתמונת תיעוד משותפת שהייתה בגדר החובה ורגע לפני שהתפצלו כל אחת לדרכה, המשיכו לקרוא אחת לשנייה "אני אוהבת אותך".

וואלה! סלבס הייתה שמחה לעוף על החברות הלוהטות שלה, רק חבל שאין לה כאלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully