וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גבר חלומותיי": אשתו של ברוס וויליס משתפת תמונות שלא נראו עד כה

עודכן לאחרונה: 23.1.2024 / 9:59

אשתו של השחקן ברוס וויליס, אמה המינג וויליס, משתפת תמונות אישיות מחיי המשפחה בעבר לצד מילות אהבה מחממות - לאחר אבחון בדמנציה של השחקן. הפוסט הספיק להימחק, אבל הצלחנו ללקט את שנשאר. וואלה! סלבס רומנטיקנית

אשתו של ברוס וויליס, אמה המינג וויליס החליטה לפרסם ולשתף רצף תמונות ממערכת היחסים עם השחקן האהוב, בצירוף הודעה מתוקה ביותר בפיד האינסטגרם האישי: ""כשהייתי ילדה קטנה כל מה שאי פעם חלמתי עליו היה להתאהב בגבר חלומותיי, להקים משפחה ולדעת איך מרגישה אהבה ללא תנאים. המסר הוא - היזהרו במה שאתם מאחלים לעצמכם, כי חלומות מתגשמים".

ברוס וויליס ואשתו המינג וויליס - לידת בתם. מסך אינסטגרם emmahemingwillis, צילום מסך
"כל מה שאי פעם חלמתי עליו היה להתאהב בגבר חלומותיי"/צילום מסך, מסך אינסטגרם emmahemingwillis

הפוסט אמנם נמחק מאז עלייתו לאוויר, אך המילים החמות נשארו בלבבות כל אוהביהם. התמונות שהחליטה לפרסם היו חלק מרגעי המשפחה האישיים לאורך השנים האחרונות, כולל תמונה של ברוס וויליס מניח עליה מטלית לחה על הפנים רגע לפני לידת אחת מבנותיהם בבית החולים. תמונה אחרת בה חוגג את יום ההולדת של בנם הקטן ונוספת של יום חוף שטוף שמש בה נראה השחקן רוקד בביתם.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

במרץ שנה שעברה פרש וויליס מקריירת המשחק המצליחה שלו בגיל 68, אחרי שאובחן עם פגיעה נוירולוגית בשפה שנגרמת לרוב כתוצאה מאירוע מוחי או בשמה של המחלה, אפאזיה. בחודש פברואר האחרון המשפחה החליטה לחשוף שבנוסף לאפאזיה, השחקן לקה גם בדמנציה.

בזמנו, נמסרה הודעה מטעם המשפחה: "רצינו למסור עדכון על מצבו של בעלנו, אבינו וחברנו האהוב. מצבו הולך ומידרדר וכעת הוא אובחן עם דמנציה פרונטו-טמפורלית (FTD). זו מחלה קשה מאוד שמעולם לא שמענו עליה ויכולה לפגוע בכולם. כיום אין טיפול למחלה הזו".

אחרי ששיתפה בראיון על מצבו הקוגנטיבי הלא פשוט של בעלה, אמה המינג חשפה את התחושות הלא פשוטות שמגיעות עם הטיפול בו בעקבות המצב הקשה של מחלת הדימנציה איתה מתמודד: "אני מתמודדת עם המון אשמה בגלל שאני יודעת שיש אנשים שאין להם את המשאבים לטיפול שיש לי".

וואלה! סלבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully