וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני מרגישה אשמה": אשתו של ברוס וויליס מספרת על הטיפול בו

עודכן לאחרונה: 14.11.2023 / 12:40

אשתו של השחקן ברוס וויליס, אמה המינג, משתפת בתחושות שלה במהלך הטיפול שלו בעקבות מחלת הדימנציה הקשה בה לקה. "אני רואה שמה שאני משתפת חשוב לאלה שמתמודדים עם אותן הבעיות". וואלה! סלבס מחזקת

ברוס וויליס אמה המינג. Albert L. Ortega/Getty Images, GettyImages
ברוס וויליס אמה המינג/GettyImages, Albert L. Ortega/Getty Images

אחרי ששיתפה בראיון על מצבו הקוגנטיבי הלא פשוט של בעלה, השחקן ברוס וויליס, אמה המינג חשפה את התחושות הלא פשוטות שמגיעות עם הטיפול בו בעקבות המצב הקשה של מחלת הדימנציה איתה מתמודד.

"אני מתמודדת עם המון אשמה בגלל שאני יודעת שיש אנשים שאין להם את המשאבים לטיפול שיש לי", כתבה המינג ל- Marie Shriver's Sunday Paper, שלמרבה האירוניה מפורסם בכלל ביום שבת. "כשאני מסוגלת לצאת להליכות לנקות את הראש, זה לא עובר מעליי שיש בני זוג שמטפלים באהובים שלהם ואין להם את הפריבילגיה הזאת".

"ברגע שמה שאני מפרסמת על ההתמודדות של המשפחה שלי מקבל סיקור תקשורתי, אני יודעת שיש עוד המון סיפורים לא מסופרים, קולות שלא נשמעים, כאלה שמגיע להם את אותה חמלה ודאגה". אך המחשבות האלה לא גורמות לה להפסיק לשתף את ההתמודדות בזכות דבר אחד: "אני רואה שהדברים שאני משתפת עוזרים לאנשים אחרים שמתמודדים עם אותם הדברים, זה אולי משהו קטן אבל זה גורם להם להרגיש כאילו מישהו רואה ומבין אותם".

ברוס וויליס ורעייתו אמה המינג וויליס, 2019. Theo Wargo/Getty Images for Film at Lincoln Center, GettyImages
ברוס וויליס ורעייתו אמה המינג וויליס, 2019/GettyImages, Theo Wargo/Getty Images for Film at Lincoln Center

במרץ שנה שעברה פרש וויליס מקריירת המשחק המצליחה שלו בגיל 68, אחרי שאובחן עם פגיעה נוירולוגית בשפה שנגרמת לרוב כתוצאה מאירוע מוחי או בשמה של המחלה, אפאזיה. בחודש פברואר האחרון המשפחה החליטה לחשוף שבנוסף לאפאזיה, השחקן לקה גם בדמנציה.

בזמנו, נמסרה הודעה מטעם המשפחה: "רצינו למסור עדכון על מצבו של בעלנו, אבינו וחברנו האהוב. מצבו הולך ומידרדר וכעת הוא אובחן עם דמנציה פרונטו-טמפורלית (FTD). זו מחלה קשה מאוד שמעולם לא שמענו עליה ויכולה לפגוע בכולם. כיום אין טיפול למחלה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully