וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קשה לדעת כמה הוא מודע": אשתו של ברוס וויליס חושפת פרטים חדשים על מצבו

עודכן לאחרונה: 26.9.2023 / 9:48

אמה המינג, אשתו של השחקן ברוס וויליס שלקה בדמנציה חמורה, התארחה בתכנית בוקר וחשפה פרטים חדשים ומטרידים על מצבו הרפואי: "דמנציה זה קשה. זה קשה לאדם שמאובחן, להמשפחה. וזה לא שונה כשזה נוגע לברוס, אליי או לבנות שלנו". וואלה! סלבס שבורת לב

אמה המינג, רעייתו של השחקן ברוס וויליס, התארחה בתכנית בוקר וחשפה פרטים חדשים ועצובים על מצבו הבריאותי של השחקן הנערץ.

אתמול (ב') התארחה המינג בתוכנית הבוקר "The Today Show" יחד עם מומחה לדמציה שיוכל להנגיש מידע מדויק תוך כדי השיחה איתה וסיפרה על מצבו של כוכב מת לחיות: "קשה לדעת", היא עונה כמעט בלחישה כשהמנחה שואלת אותה עד כמה וויליס מודע למצבו.

"דמנציה זה קשה. זה קשה לאדם שמאובחן, להמשפחה. וזה לא שונה כשזה נוגע לברוס, אליי או לבנות שלנו", התייחסה המינג לבנותיהם המשותפות של השניים, מייבל ריי בת ה- 11 ואוולין פן בת התשע, שגם היו צריכות להתמודד עם השלכות המחלה על אביהן בגיל צעיר.

המינג דיברה בעבר על הקשיים איתם התמודדה המשפחה אחרי האבחון של וויליס: "אני עושה את זה בשביל שני הילדים שלי, ולמען ברוס, שלא היה רוצה שאחיה אחרת. אני לא רוצה שזה יתפרש לא נכון, שאני במצב טוב, כי אני לא. אני לא במצב טוב".

כשנשאלה איך היא התמודדה עם לספר לבנות על המקרה שיתפה: "אני חושבת שזה תמיד היה הכנות שלנו והפתיחות שלנו. הדבר הכי חשוב בשבילינו הוא להגיד מה המחלה, להסביר מה היא. אני לא רוצה שתהיה שם סטיגמה או בושה שקשור לאבחנה של אבא שלהם".

וויליס בן ה-68, פרש מקריירת המשחק ב-2022 לאחר שאובחן עם אפאזיה - פגיעה נוירולוגית בשפה שנגרמת כתוצאה לרוב מאירוע מוחי. בפברואר השנה חשפה משפחתו כי לקה גם בדמנציה מתקדמת. בהודעה מטעם משפחתו נמסר בשעתו: "רצינו למסור עדכון על מצבו של בעלנו, אבינו וחברנו האהוב. מצבו הולך ומידרדר וכעת הוא אובחן עם דמנציה פרונטו-טמפורלית (FTD). זו מחלה קשה מאוד שמעולם לא שמענו עליה ויכולה לפגוע בכולם. כיום אין טיפול למחלה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully