וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני לא מכיר אותה": אחיה של דוג'ה קאט מכחיש שהתעלל והכה אותה

עודכן לאחרונה: 21.1.2024 / 12:34

רק לאחרונה נחשפה לציבור הבקשה של הראפרית דוג'ה קאט, שהוגשה על ידי אמא, לצו הרחקה מאחיה אחרי שהוא לכאורה הכה אותה ושבר לה את השיניים אך מהצד השני הוא מכיש את האישומים וטוען שהוא בכלל לא יודע מי היא. וואלה! סלבס משפחה מודרנית

החדשות המזעזעות והלא צפויות שפורסמו בשבוע שעבר (ה') על כך שרמאן דליתאנדו דלמיני, אחיה של הראפרית דוג'ה קאט, הכה אותה, התעלל בה, ושבר לה את השיניים. התקיפה עצמה והפרטים עליה התגלו אחרי שהודלפו המסמכים שהגישה אמה של הכוכבת, דברה אליזבת' סוייר, לבית המשפט שבלוס אנג'לס בהן השתיים ביקשו צו הרחקה מדלמיני.

בסרטון של The Shade Room אפשר לראות שלא רק שהוא לא מתכוון להתנצל, אלא גם הכחיש לחלוטין את כל האישומים עליהם הוא עומד למשפט, טען שהוא בכלל לא מכיר את דוג'ה קאט, ששמה המקורי הוא בכלל אמאלה רטנה זנדיל דלאמיני ואמר שאין נגדו שום צווי הרחקה. אחרי שצלמי הפפראצי המשיכו ללחוץ הוא הודה רק בדבר אחד: "לא דיברתי איתן שנים", התייחס לאחותו ואמו.

בבקשה לצו הרחקה שהגישו האם ובתה הכוכבת נכתב: "ראמאן תקף אותה מילולית בצורה מאוד מבזה ומשפילה. היא מרגישה לא בטוחה ובטראומה". אחרי שהמסמכים הוגשו גם בשמה של הראפרית וגם בשמה של האם המפוחדת שגם טוענת שדלמיני הכה אותה, בית המשפט החליט לאבטח את סוייר בלבד ולא את דוג'ה קאט.

וואלה! סלבס הלכה מכות עם אחותה על טופ, גילתה שהחולצה הייתה קטנה עליה בשתי מידות ושלא היה שווה לשבור לה את האף.

  • עוד באותו נושא:
  • דוג'ה קאט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully