וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמל'ה: אחיה של דוג'ה קאט הכה אותה והוציא לה את השיניים מהפה

עודכן לאחרונה: 18.1.2024 / 16:17

הראפרית דוג'ה קאט נאלצה להיעזר באמה, דברה אליזבת' סוייר, אחרי ששתיהן הותקפו על ידי אחיה, רמאן דליתאנדו דלמיני והמסמכים שהודלפו מבית המשפט חשפו הכל: "היא מרגישה לא בטוחה ובטראומה". וואלה! סלבס מחייגת 100

לא פעם שמענו על כוכבים הוליוודים והיחסים המוזרים שיש להם עם בני משפחתם, כמו לדוגמה אנג'ליה ג'ולי, שנוהגת לנשק את אחיה על הפה במהלך אירועי ועל שטיחים אדומים למיניהם. אבל הפעם לא מדובר על הפגנת אהבה מוגזמת, אלא על הפגנת אלימות קשה.

על פי מסמכים שהוגשו לבית המשפט ופורסמו על ידי Page Six, המוזיקאית דוג'ה קאט עברה התעללות פיזית מאחיה, רמאן דליתאנדו דלמיני, וביקשה שיצא צו הרחקה נגדו. הבקשה הוגשה על ידי לא אחרת מאמה של הכוכבת, דברה אליזבת' סוייר במהלך החודש האחרון ובו נטען שהוא הכה אותה כל כך חזק עד שהשיניים שלה נפלו.

אך האח המתעלל לא הסתפק רק באלימות פיזית: "ראמאן תקף אותה מילולית בצורה מאוד מבזה ומשפילה", נכתב. בנוסף נטען שהכוכבת מרגישה מצולקת מהמקרה: "היא מרגישה לא בטוחה ובטראומה". אם זה לא מספיק, על פי האישומים הוא גם גנב והסב נזק לחפצים של הכוכבת וגם הכה ואיים לא פעם להרוג את אמו.

האם המודאגת סיפרה גם שבנה קיבל צווי הרחקה זמניים ממנה מאז שנת 2017, אך תוקפם הספיק לפוג כבר. ב- TMZ דווח שבעקבות חידוש הבקשה לצו הנחוץ, בית המשפט הורה לשים את סוייר תחת שמירה כדי להגן עלייה מבנה המפחיד אך המוזיקאית לא זכתה לאותו החסד ועליה בית המשפט לא שם שום אבטחה.

וואלה! סלבס קיבלה צו הרחקה זמני מהשווארמה אחרי שפקדה את המקום כל יום והצוות לא עמד בקצב.

  • עוד באותו נושא:
  • דוג'ה קאט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully