וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנקרת עיניים:האם זאת תהיה טבעת האירוסין של טיילור סוויפט?

עודכן לאחרונה: 18.1.2024 / 10:54

השמועות על האירוסים המתקרבים של כוכבת הפופ טיילור סוויפט עם כוכב הפוטבול, טרוויס קלסי, ממשיכות להכות גלים ומצליחות להביא איתן הצעות מפתות, יוקרתיות ושוות במיוחד. וואלה! סלבס מיליון דולר

עם תחילת השנה, בימים הראשונים של החודש, התחילו לרוץ שמועות מעניינות במיוחד על כך שכוכב ה- NFL טרוויס קלסי מתכנן להציע נישואים לכוכבת הפופ ששברה שיאים רבים, טיילור סוויפט, ועל פי מקורבים לשחקן הפוטבול, הוא כבר הספיק לבקש את ידה מאביה.

הציפור הקטנה והפטפטנית לחשה את החדשות גם לתכשיטן סטיבן סינגרס שהציע לקלסי טבעת בשווי של לא פחות ממיליון דולר: "אני מודע לזה שלזוג הכי מוכר בעולם יש שפע של אפשרויות כשזה מגיע ללבחור טבעת אירוסים, כשהם יחליטו להתחתן ואם הם יחליטו להתחתן, יהיה לי הכבוד לעזור לעצב טבעת באמת יוצאת דופן בשבילם", הכריז והוסיף ששווייה יוכל להגיע למיליון דולר אם ירצו.

אך למרות המחווה המרגשת, היא לא נטולה ממניעים נסתרים: "הבת שלי היא מעריצה מושבעת של טיילור סוויפט, ואנחנו מעריכים לא רק אותה, אלא גם את הערכים שהיא מייצגת. אולי אם אביא להם את הטבעת המושלמת זה יעזור לי להשיג כרטיסים לסיבוב ההופעות הבא שלה", הוסיף עם צחוק.

טיילור סוויפט טראוויס קלסי. אינסטגרם, צילום מסך
טיילור סוויפט טראוויס קלסי/צילום מסך, אינסטגרם

בתחילת החודש, מקורבים חשפו קצת מתחושותייה של כוכבת הפופ כלפיי בן הזוג: "טיילור מאוהבת לחלוטין. היא לא הייתה הרבה זמן עם בחור שהתגאה בה והתרגש לצאת איתה. היא התרגלה להנמיך פרופיל כי היא יצאה עם אנשים שזו הייתה הציפייה שלהם".

וואלה! סלבס קיבלה הצעת נישואים שבוטלה אחרי שהטבעת לא עלתה לה על האצבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully