וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי זאת?! לא תאמינו איך נראית יובל מעתוק אחרי שעשתה מהפך

עודכן לאחרונה: 20.3.2024 / 11:11

אם תשאלו כל אחד על מתמודדי העונה האחרונה של תוכנית הריאליטי האח הגדול מי הבלונדינית של העונה כולם יענו לכם סתיו קצין בלי למצמץ, אך לא עוד, כי גם את התואר הזה לקחה לה זוכת העונה, יובל מעתוק. וואלה סלבס מי חמצן

יובל מעתוק. אינסטגרם, צילום מסך
יובל מעתוק/צילום מסך, אינסטגרם
יובל מעתוק- האח הגדול. רן יחזקאל,
יובל מעתוק- האח הגדול/רן יחזקאל

על אף שברוב הפרקים הראשונים של העונה בקושי זכינו לראות אותה, עם הזמן זוכת העונה האחרונה של האח הגדול, יובל מעתוק, הצליחה להתגנב ללב שלנו וללב הפריים טיים של תוכנית הריאליטי. אפילו שמי שהגיעה למקום השני, סתיו קצין, זכורה בתור הבלונדינית בזכות תואר הברבי שהעניקה לעצמה, יש מצב שמעתוק תיקח לה גם את הטייטל הזה.

הזוכה הגדולה לקחה לכיסה את כספי הזכייה ממש לא מזמן, שאחרי המיסים מוערכים ב- 600 אלף שקלים ויש מצב שוואלה! סלבס הבינה מה היא עשתה עם חלק ממנו לפחות. אז אם תסתובבו ברחובות תל אביב הסואנת ותראו פתאום בלונדינית מוכרת, יש מצב שזאת בכלל מעתוק שגרמה לנו לצרוח מהשינוי, ועדיין לא ברור מאיזו סיבה בדיוק ושאולי בכלל מרגישה קצת געגוע לנמסיס מבית האח.

אחרי שסיימה את החוויה בתוכנית הריאליטי, יצאה הזוכה הגדול נגד מס' 2 שלה, הברבי של הבית המצולם במדינה: "זה נכון שאני בוחרת את המלחמות שלי ומגיבה בהתאם ובדרך שלי. וכמובן שתמיד בכבוד! אבל אני לא יכולה להרדם בידיעה ש'זאת שעשתה את העונה' איכשהו מנסה לגורם לי להרגיש שלא מגיע לי. הגיע לי ואת זה אתם קבעתם! רק אהבה תנצח!"

וואלה! סלבס ניסתה להיכנס לאח הגדול אבל ויתרה אחרי שנזכרה במדרגות הכניסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully