וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספר חדש טוען: "המלך צ'ארלס עצוב וכועס על הנסיך הארי"

עודכן לאחרונה: 17.1.2024 / 11:47

ספר חדש שכתב מומחה לבית המלוכה על המלך צ'ארלס השלישי ממשיך לשפור אור על היחסים בין המלך לבין בנו הצעיר והסורר, ומגלה כי הריב בין הצדדים ממש לא הולך להסתיים בקרוב. וואלה! סלבס בוסר ושיניים

המלך צ'ארלס והנסיך הארי. gettyimages, GettyImages
המלך צ'ארלס והנסיך הארי בימים יפים יותר/GettyImages, gettyimages

אם יוצרי הסדרה המצויינת "הכתר" היו בוחרים בכל זאת להמשיך לעונות נוספות, אין ספק שהיחסים בין הנסיך הצעיר הארי לבין שאר בני משפחת המלוכה היה זוכה ללא מעט פרקים והתייחסויות. למרות שהנסיך ואשתו מייגן מרקל עזבו מזמן לארה"ב והתנערו מרוב התארים שלהם, העיסוק בהם וביחסים בין משפחת המלוכה עדיין בוער וממשיך לספק כותרות מעבר לים.

והפעם: בספר הביוגרפי חדש של הסופר והמומחה לבית המלוכה רוברט הרדמן שנקרא: "צ'ארלס השלישי: המלך החדש. בית משפט חדש. הסיפור הפנימי", טוען הסופר כי הריב בין המחנות בארמון הבריטי ממש לא הולך להסתיים בקרוב.

על אף שעבר כבר לא מעט זמן מאז שפורסם הספר השערורייתי של הנסיך הארי, ולמרות שהמלך ובנו הבכור, הנסיך וויליאם, לא טרחו לקרוא את הספר (אבל כן קיבלו מהצוות שלהם "נקודות מפתח" שפורסמו בו), משפחת המלוכה והמלך בראשה לא סולחים לנסיך הג'ינג'י על הדברים שכתב בספר.

"המלך עצוב מאוד על הארי ומייגן, אבל יש תחושה של כעס, שהוא עשה מה שהוא יכול ועכשיו הוא מלך, יש עוד הרבה דברים לחשוב עליהם", כתב הרדמן. בנוסף, במהלך הספר שלו הוא מצטט את חברו של צ'ארלס שאמר כי המלך "עצוב מאוד" על הקרע המתמשך בין הארי ומייגן לבין משפחת המלוכה.

הדיווח על זעמו של המלך מצטרף לדיווח מוקדם יותר שיצא השבוע, בו נטען כי המלכה אליזבת' גם היא כעסה על הנכד שלה, וממש לא ראתה בבחירה שלו ושל מרקל לקרוא לביתם על שמה של המלכה כמחמאה. על פי הדיווח המלכה אמרה כי "הארמון לא נמצא בבעלותי, היצירות לא נמצאות בבעלותי הדבר היחיד ששייך לי הוא שמי, ועכשיו הם לקחו אותו".

וואלה! סלבס ניתקה כל קשר עם המשפחה שלה רק כי אין לה סבלנות לשמוע הערות על הרווקות שלה בשולחן החג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully