וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזה פדיחות: מה קרה במפגש המביך של בראד פיט ומשפחת ג'ולי?

עודכן לאחרונה: 17.1.2024 / 11:40

השחקן ההוליוודי בראד פיט נמצא בקרב משפטי קשה מול אשתו לשעבר, הכוכבת אנג'לינה ג'ולי, שכולל גם האשמות על אלימות והתעללות בה ובילדיהם, מה קרה כשהוא היה בטעות באותו החדר עם אבא שלה ואחיה? וואלה! סלבס דם רע

ידיעות על הקרב המשפטי בין השחקנים ההוליוודים שהיו פעם הפאוור קפאל של תעשיית הבידור, בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי, ממשיכות להכות גלים ולפרנס צהובונים רבים ברחבי העולם ואפשר לנחש שהדבר האחרון שמישהו מהם רוצה זה להיתקל אחד בשנייה, פי כמה וכמה אם מדובר במפגש במרחב ציבורי עם הרבה עיניים סקרניות.

זה בדיוק מה שקרה לפיט עם אביה של גרושתו, השחקן ההוליוודי ג'ון וויט, ואחיה של השחקנית, ג'יימס האוון בתערוכה של הבמאי בנט מילר שהתקיימה בבברלי הילס: "הרבה אנשים שמו לב כמה מביך זה היה, שבראד היה נוכח באותו החדר עם המשפחה של אנג'לינה, זה אפילו לא היה מרחב כל כך גדול", סיפר עד ראייה שהיה במקום ל- US Sun אתמול (ג').

"ג'יימס היה הכיר בזה שבראד היה שם והיה ידידותי, אבל לא ראיתי אותם מדברים. הם עמדו במרחק אחד מהשניים במהלך כל האירוע ודיברו כל אחד עם החברים שלו". בנוסף, סיפר המקור שאנשים בחדר אכן הסתכלו בעיניים חוקרות והתלחששו סביב הדרמה, ועל פי השמועה שרצה בחדר, לפיט לא היה מושג שהם יהיו שם. השחקן הגיע למקום עם בת זוגו אינס דה רמון, היה מנומס והכיר גם הוא בנוכחות של וויט והאוון, סיכם המרגל.

לא רק עד הראייה בגלריה היה מעוניין לעשות סערה בכוס המים שהיו חייו של פיט, אלא גם השותף שלו לשעבר, כוכב בברלי הילס 90210 ג'ייסון פריסטלי, בתוכנית "Live! With Kelly and Mark". בראיון שקיים, סיפר פריסטלי על ההגיינה הירודה שהייתה לשחקן ההוליוודי: "היינו גרים בדירת שני חדרים באיזור גרוע בלוס אנג'לס. היה לו במקרר בעיקר בירה", הודה בהרגלי השתייה הבעייתיים של הכוכב.

"היינו נוהגים לשחק ב"מי יוכל לא להתקלח הכי הרבה זמן?", עכשיו שאני חושב על זה אני אומר לעצמי 'אחי זה מגעיל מה חשבת לעצמך?'", אמר השחקן שנגעל מעצמו. אחרי שנשאל מי היה זוכה בתחרויות הוא ענה מיד: "בראד. תמיד בראד", והוסיף: "אני לא חושב שהוא עושה את זה יותר אבל הוא היה מעביר הרבה זמן בלי להתקלח".

וואלה! סלבס משתדלת לטפל בעצמה ומתקלחת עכשיו פעם בחודש במקום פעם בחצי שנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully