וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה כוכבי חברים לא הגיעו לצפות במחווה לכבוד מת'יו פרי באמי?

עודכן לאחרונה: 17.1.2024 / 10:54

הקולגות של השחקן המנוח מת'יו פרי מהסטיקום המצליח "חברים" העידו על עצמם שהם "כמו משפחה" לא פעם, אך משום מה לא נכחו במחווה המרגשת לכבודו בטקס האמי. למה זה קרה ובאשמת מי? וואלה! סלבס ספה ומזרקה

דיוויד שווימר, ג'ניפר אניסטון, קורטני קוקס, מת'יו פרי, ליסה קודרו, מאט לבלאנק, הסדרה "חברים". Warner Bros. Television/Getty Images, GettyImages
דיוויד שווימר, ג'ניפר אניסטון, קורטני קוקס, מת'יו פרי, ליסה קודרו, מאט לבלאנק, הסדרה "חברים"/GettyImages, Warner Bros. Television/Getty Images

בשולי החדשות בימים הראשונים של המלחמה הגיעה הידיעה על מותו של השחקן מת'יו פרי שהצליחה לצבוט בלב שגם ככה כאב מאוד ובצורה בלתי רגילה. כמחווה לשחקן המנוח, טקס פרסי האמי כללו גם רגע הנצחה לפרי, אך מי שחסרונם בלט היו הקולוגות לשעבר שלו מהסטיקום המצליח "חברים".

"זה עדיין מאוד טרי בשבילם, סיפרה עוזרת ההפקה ז'אנה רוזאן-קליי ל- Hollywood Reporter אתמול (ג'). בנוסף אלייה, מי שעוד הבהיר את המצב היה אחד מהמפיקים הראשיים של האירוע, ג'סי קולינס, שסיפר על כך שהצוות קיים דיון על הזמנתם של ליסה קודרו, מאט לבלנק, דיוויד שווימר, ג'ניפר אניסטון וקורטני קוקס אך החליטו בסוף שלא.

קולינס המשיך והודה שלא היה מדובר במהלך מהצד שלהם: "אני יכול רק לדמיין, שמהצד שלהם הם עדיין מתאבלים על מישהו שהיה קרוב אליהם. אני לא יכול לדבר בשמם, אבל אנחנו מכבדים את זה שהם היו מן משפחה. זה כנראה פשוט מוקדם מידי".

ג'ניפר אניסטון, מת'יו פרי, קורטני קוקס, "חברים" עונה 4. Getty Images / Handout, GettyImages
ג'ניפר אניסטון, מת'יו פרי, קורטני קוקס, "חברים" עונה 4/GettyImages, Getty Images / Handout

אחרי שהלך לעולמו בגיל 54 בעקבות התמודדות ארוכת שנים עם התמכרות לסמים קשים, פרסמו הקולגות שלו הצהרה משותפת: "כולנו שבורים כל כך מן האובדן של מתיו. היינו יותר מסתם שותפים לצוות - היינו משפחה. יש עוד הרבה מה לומר".

"כרגע ניקח את הזמן להתאבל ולעכל את האובדן הבלתי נתפס הזה. עם הזמן נאמר עוד, אם ומתי שנהיה מסוגלים לכך. כרגע, המחשבות והאהבה שלנו עם המשפחה של מת'יו, עם חבריו ועם כל מי שאהב אותו ברחבי העולם".

וואלה! סלבס איבדה ספירה אחרי הצפייה המחודשת העשירית שעשתה ל"חברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully