וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא יכול להיות שהיא בת 90": הרשת משתגעת מהכוכבת הוותיקה

עודכן לאחרונה: 16.1.2024 / 15:22

טקס פרסי האמי לשנת 2024 שנערך לפנות בוקר לא חידש הרבה מבחינת שמות הזוכים שכיכבו גם בטקסים האחרונים והיה נטול דרמות משמעותיות. אבל כוכבת אחת הצליחה להתעלות מעל כולם ולגנוב את ההצגה. וואלה! סלבס ערפדית

ג'ואן קולינס בטקס פרסי האמי 2024. gettyimages, GettyImages
ג'ואן קולינס בטקס פרסי האמי 2024/GettyImages, gettyimages

למקרה שהצלחתם לפספס, בשבוע האחרון אנחנו נמצאים בעיצומה של עונת טקסי הפרסים, אחרי שחלקם נדחו בעקבות השביתה שהתקיימה בהוליווד והסתיימה רק לאחרונה. שמות הזוכים בטקסים השונים שהתקיימו עד כה פחות או יותר חזרו על עצמם, ומלבד אולי "סערת התמונה" של סלינה גומז, טימותי שאלמה וקיילי ג'נר לא זכינו ליותר מדי דרמות בערבים החשובים של הביצה הבינלאומית.

בין שלל הכוכבים, הכוכבות, הלוקים היוקרתיים והשמלות הנוצצות, כוכבת אחת הצליחה להתעלות מעל כולם, לגנוב את ההצגה ולשגע את הרשת אחרי המראה שלה. מדובר בשחקנית הוותיקה ג'ואן קולינס שהפכה להיות שיחת היום אחרי ההופעה שלה בטקס פרסי האמי שנערך לפנות בוקר.

קולינס בת ה-90 הגישה במהלך הטקס את אחד הפרסים לצדה של השחקנית טראג'י פ. הנסון וברשת לא הצליחו להתעלם מהמראה המהמם של כוכבת "שושלת" הוותיקה, ששמה הפך במהרה לטרנד הלוהט ברשת X (טוויטר לשעבר) "איזה דיאטת ערפדים עושה גו'אן קולינס?! הגברת בת 90!", כתבה אחת המצייצות ואחרת הוסיפה: "ג'ואן קולינס בת 90! לעזאזל היא נראית מדהים!".

בעמוד אחר נכתב: "אני אקח את מה שהיא לוקחת. אלוהים יברך אותה. בת 90. וואו" ומצייץ נוסף הגיב: "חסרת גיל. חסרת זמן. על זמנית. מהממת. ג'ואן קולינס היא אייקון תרבות הפופ שלעולם לא מזדקנת. היא יפייפיה!".

וואלה! סלבס חיה גם היא כמו ערפד, אבל זה מתבטא בעיקר בזה שהיא ערה כל הלילה וישנה במהלך היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully