וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייביסיטר: ליאונרדו דיקפריו והחברה החדשה נתפסו בדייט רומנטי

עודכן לאחרונה: 15.1.2024 / 10:09

השחקן ההוליוודי שחגג רק לפני חודשיים יום הולדת 49, ליאונרדו דיקפריו, נצפה בדייט רומנטי עם לא אחרת מבת הזוג החדשה והצעירה שלו, ויטוריה צ'רטי, שלא שכחה את המחשוף לכבוד המפגש האינטימי שלהם. וואלה! סלבס דאדי אישיוז

אחרי שנצפו צמודים במסיבת יום ההולדת ה- 49 שלו, השחקן ההוליוודי ליאונרדו דיקפריו ובת הזוג הצעירה שלו, ויטוריה צ'רטי, בת ה- 25 המשיכו להשוויץ בזוגיות החדשה והשנויה במחלוקת שלהם, בעיקר בגלל הפרש הגילאים, למרות שמדיקפריו באמת כבר לא הייתה צפייה לפחות מזה.

הזוג הנוצץ נצפו מגיעים למסעדה החדשה שנפתחה בבברלי הילס שבקליפורניה בשם "Cipriani". למרות שהשחקן ניסה לשמור על פרופיל נמוך עם בגדים שחורים מכף רגל ועד כובע מצחייה, זה לא מאוד עבד לו ואפילו כשניסו לצאת מהמקום בנפרד לא היה יותר מידי קשה לעשות אחד ועוד אחד.

צ'רטי כנראה פחות התרגשה מהנוכחות של הצלמים או מתשומת הלב שסבבה אותם והיא התגנדרה עם חולצת פייטים שנתנה פייט לפלאשים של הצלמים ומחשוף עמוק מאוד. חודשיים לפני מסיבת יום ההולדת של השחקן ההוליוודי, בספטמבר האחרון, הזוג הפרוידיאני נצפו עוזבים יחד מוזיאון אחרי בילוי עם אמו של השחקן, אירמלין, שלא ברור מה עשתה לו בילדותו שגרם לו לעשות בחירות רומנטיות כה מפוקפקות.

"הם בילו זמן רב יחד בחודשים האחרונים ולומדים להכיר זה את זו", סיפרו בעבר מקורבים לשניים אחרי הדייט המשולש במוזיאון. כנראה ששניהם אנשי תרבות או מה שזה לא יהיה, כי זאת לא הפעם הראשונה ששמענו על טיב היחסים ביניהם אחרי בילוי בוהמי: "ניכר שיש כימיה לפי הדרך בה הם דיברו אחד עם השניה", סיפר עד ראייה שדאג להאזין בגלריה בה בילו עוד בחודש אוגוסט האחרון.

וואלה! סלבס מעדיפה גלידריות על גלריות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully