וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופה של תקופה? האם טום הולנד וזנדאיה נפרדו אחרי שנתיים ביחד?

עודכן לאחרונה: 14.1.2024 / 14:45

הפאוור קאפל שאוהבים לשמור על פרופיל נמוך, השחקנים ההוליוודים זנדאיה וטום הולנד, הצליחו לחרפן ולהדאיג את המעריצים אחרי שהיא הורידה לו עוקב באינסטגרם. האם הם באמת פירקו את החבילה? וואלה! סלבס חרדת נטישה

היה קשה שלא לחשוש בערב השנה החדשה לקראת הבאות אחרי התגלית המרעישה שהשחקנים ההוליוודים טום הולנד ובת זוגו זנדאיה לא עוקבים אחד אחרי השנייה יותר בחשבונות האינטסגרם שלהם, או ליתר דיוק- היא הפסיקה לעקוב אחריו.

"הדאגה הכי גדולה שלי כרגע היא מצב מערכת היחסים של טום וזנדאיה", כתבה אחת מהמעריצים הרבים שחששו לשלום הפאוור קאפל האהוב. מזל שצלם הפפראצי של TMZ הצליח לתפוס את הולנד לשיחה צפופה במהלך סוף השבוע (שישי) בזמן שהוא נהנה מטיול ברחובות לוס אנג'לס. כשנשאל השחקן האם הוא ובת הזוג שלו בשנתיים האחרונות נפרדו ענה מיד: " לא לא לא, בוודאי שלא".

חשוב לציין ולהרגיע, לא רק לבן זוגה הורידה זנדאיה עוקב, אלא לכל מי שהיא עקבה אחריו, מה שאולי יכול להיות הכנה לקראת יציאת הסרט הבא בו היא מככבת, "Dune: Part 2" בהתחשב בזה שרגע לפני שאיפסה את החשבון שלה היא פרסמה את הפוסטר החדש לקראת סרט ההמשך לצידו של השחקן טימותי שאלאמה.

רק בחודש אוגוסט האחרון שיתפה הכוכבת למה היא מעדיפה לשמור על החיים הפרטיים שלה, פרטיים: "אני לא יכולה להפסיק להיות אנושית ולא להתאהב, אבל גם יש לי שליטה על מה שאני בוחרת לשתף. זה קשור לניסיון לתת לדברים להיות שלך אבל גם בו זמנית לא לפחד לחיות אותם. אי אפשר כל הזמן להסתיר, זה גם לא כיף".

מהצד השני גם הולנד שיתף, ממש חודש לפני זנדאיה, את הסיבות שלו לשמור על הזוגיות שלו מחוץ לעין הציבור: "מערכת היחסים שלי היא הדבר שאני שומר עליו כקדוש. אני מנסה כמיטב יכולתי לשמור את זה כמה שיותר פרטי. שנינו מרגישים שזו הדרך הבריאה ביותר עבורנו להמשיך הלאה כזוג".

כזכור הזוג הדיסקרטי הכירו אי שם בשנת 2017 בסט הצילומים לסרט בו כיכבו יחד, "ספיידרמן - אין דרך הביתה", בסרט כמו גם במציאות השחקנית הייתה מושא אהבתו של הדמות אותה גילם טום. למרות שהיו קרובים בזמן הצילומים לא קרה בין השניים דבר בגלל שהיו אז במערכות יחסים עם אנשים אחרים וזה לקח שנתיים של חברות עד שסוף סוף התחילו לצאת אחד עם השנייה.

וואלה! סלבס עדיין עוקבת אחרי האקס דרך החשבון הפייקטיבי שלה מתוך סקרנות וצרות עין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully