וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המלכה אליזבת' מתה בשנתה בשלווה, ללא כאבים או סבל"

עודכן לאחרונה: 14.1.2024 / 13:04

חלפה למעלה משנה מאז מותה של המלכה אליזבת' השניה וספר חדש שופך אור על הימים האחרונים של חייה. מי היו לידה, מה היא הותירה מאחור ולמה מייגן מרקל לא הוזמנה? וואלה! סלבס רדופה

בווידאו: מסע ארונה של המלכה לאדינברו/צילום: רויטרס

בספטמבר 2022 המלכה אליזבת' מתה בגיל 96 וספר חדש חושף פרטים נוספים על הימים שקדמו למותה. הסופר המלכותי רוברט הרדמן כתב שהמלכה "מתה בשנתה בשלווה, ללא כאבים או סבל". המלך צ'ארלס ורעייתו קמילה בילו עם המלכה לפני מותה, אולם צ'ארלס לא שהה ליד מיטת אמו ברגע בו מתה כיוון שהוא ליקט פטריות ביער סמוך.

כשהיה ברור שמדובר בשעותיה האחרונות של אליזבת', הנסיכים וויליאם והארי הוזעקו להיפרד ממנה. הם לא הספיקו להגיע ובזמן שהמלך צ'ארלס סיפר לוויליאם בטלפון באופן אישי, הארי כבר היה על מטוס בדרגו לטירת בלמורל בסקוטלנד ולא היה זמין.

המלך צ'ארלס באירוע הכתרתו למלך , 6 במאי 2023. רויטרס
יחי המלך החדש/רויטרס

גם קייט מידלטון לא נכחה ברגעיה האחרונים של המלכה. לפי הספר, היא העדיפה להישאר בבית עם הילדים שלה ושל הנסיך וויליאם. ההחלטה הזו הקלה, כך נכתב, על הנסיך הארי ומייגן מרקל שהעדיפה להישאר בקליפורניה.

אחרי שמתה, נמצאו בחפציה של המלכה שני מכתבים חתומים שהשאירה לבניה צ'ארלס ואדוארד. "לעולם לא נדע מה נכתב בהם, אבל נראה שאליזבת' ידעה שהסוף קרוב ותכננה הכל בקפידה. האם היא הותירה מאוחר הוראות? נראה שהיא השלימה את החתיכות האחרונות של הפאזל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully