וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין לי בית": ג'ייסון מומואה מדבר לראשונה אחרי הגירושים

עודכן לאחרונה: 11.1.2024 / 11:57

אחרי שהם פרודים כבר שנתיים, אשתו לשעבר של השחקן ג'ייסון מומואה, השחקנית ליסה בונה, הגישה בקשה לגירושים. עכשיו, כוכב אקוומן חשף לראשונה את סגנון החיים החדש שלו בעקבות פירוק החבילה. וואלה! סלבס מחביאה נכסים

על פי מסמכי הבקשה לגירושים שהוגשו לבית המשפט במהלך השבוע האחרון (ב') סיפור האהבה של השחקנים ההוליוודים, ג'ייסון מומואה וליסה בונה, נגמר לפני כמעט ארבע שנים, אחרי שלוש שנים בלבד של נישואים ושני ילדים.

מתברר שלמרות כל השינויים הדרמטיים בחייו, מומואה החליט לעשות שינוי נוסף: "אין לי בית עכשיו, אני חי בדרכים", סיפר ל- ET. הטיול הגדול אליו יצא השחקן לא מגיע משום מקום, אלא לכבוד הסדרה החדשה שלו "On the Roam", בה הוא מגיע למקומות ברחבי ארצות הברית ונפגש עם יוצרים, אמנים, ספורטאים ואמנים מקומיים של עיירות קטנות: "אני לא הזמן מגיע למקומות מוזרים. אנשים שואלים אותי מה קרה ולמה אני נמצא בעיירה בה הם נולדו", סיפר.

מי שיצטרפו אליו יהיו שני הילדים שלו, לולה ונקואה וולף: "אני כזה אבא וכמו אבא אני מצלם כל רגע". וכנשאל על הרגע הכי מאושר שהיה לו במהלך הצילומים ענה: "כשאחזתי בילדים שלי, וצפינו יחד בסלאש מנגן בגיטרה שאנחנו הכנו בסדרה הייתי פשוט מלא בהתרגשות".

אחרי שאשתו לשעבר של מומואה הגישה את בקשת הגירושים, השניים נכנסו לתהליך שנגמר אחרי פחות מ- 24 ונפתר במשמורת משותפת לשני ההורים. מה שעזר לקצר את התהליכים הייתה כנראה העובדה שהשחקנית לא ביקשה תמיכה כלכלית בשום צורה, לעצמה או לילדים וכמובן שגם הסכם הממון שהיה לשניים ובו הנכסים כבר היו מחולקים.

"כולנו הרגשנו את הלחץ והשינויים של התקופה האחרונה, מהפכה מתפתחת. המשפחה שלנו לא יוצאת מן הכלל ומרגישה את התנודות שמתרחשות. החלטנו לחלוק את החדשות המשפחתיות ולבשר שאנחנו נפרדים. אנחנו לא חולקים את החדשות מתוך מחשבה שהם שווים ידיעה, אלא כדי שנוכל להמשיך בחיינו בכבוד", שיתפו הזוג שבור הלב אחרי שהחליטו לפרק את החבילה בשנת 2022 כתוצאה מהתחושות שהביאה איתה תקופת הסגרים.

מדובר בנישואים הראשונים של מומואה והשניים של בונה, שהייתה נשואה בעבר ללני קרביץ והביאה איתו לעולם את השחקנית זואי קרביץ. על אף שהתחילו לצאת עוד בשנת 2005, ליסה וג'ייסון נישאו אחד לשנייה רק בשנת 2017 והתגרשו כשלוש שנים לאחר מכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully