וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנתיים אחרי הפרידה: ג'ייסון מומואה וליסה בונה מתגרשים רשמית

עודכן לאחרונה: 9.1.2024 / 10:14

זוג הכוכבים ההוליוודים, ג'ייסון מומואה וליסה בונה הודיעו על פירוק החבילה עוד בימים שהקורונה הייתה הצרה הכי גדולה שלנו ורק עכשיו הם סוף סוף יתחילו לעבור את תהליך הגירושים באופן רשמי. וואלה! סלבס גרוש פלוס

אם עוד לא הספקתם להדחיק את התקופה, לפני שנתיים ובזמן מגפת הקורונה שהביאה לפרידות רבות בביצה ומחוצה לה, השחקנים ההוליוודים ג'ייסון מומואה וליסה בונה הודיעו לעולם שהם נפרדים אחרי 17 שנים בהן היו בזוגיות ואף הספיקו להביא לעולם שני ילדים.

משום מה אף אחד מהם לא הגיש לבית המשפט בקשה לגירושים והשניים נשארו בסטטוס "פרודים", זמן ארוך מאוד, זאת עד אתמול (ב') כמובן. על פי המסמכים שהגישה בונה ופורסמו ב- TMZ נכתוב שתאריך הפרידה שלהם היה ב- 7 באוקטובר, עוד בשנת 2020 וכשלוש שנים בלבד אחרי שהתחתנו.

בנושא הילדים שלהם, לולה ונקואה וולף, השחקנית לא רשמה בקשה לתמיכה כלכלית לעצמה או למזונות בשביל הילדים מבן זוגה לשעבר ובנוסף, במסמכים נכתב שהיא מבקשת משמורת משותפת. הסיבה לכך שהיא לא דורשת שום דבר היא כנראה העובדה שלשניים יש גם הסכם ממון ונכסים נפרדים שעל החלוקה שלהם הסכימו מראש.

אחרי שבישרו על הפרידה בשנת 2022 שיתפו בזמנו: "כולנו הרגשנו את הלחץ והשינויים של התקופה האחרונה, מהפכה מתפתחת. המשפחה שלנו לא יוצאת מן הכלל ומרגישה את התנודות שמתרחשות. החלטנו לחלוק את החדשות המשפחתיות ולבשר שאנחנו נפרדים. אנחנו לא חולקים את החדשות מתוך מחשבה שהם שווים ידיעה, אלא כדי שנוכל להמשיך בחיינו בכבוד".

כאמור, השניים היו בזוגיות שהתחילה בשנת 2005 ונמשכה 17 שנים. מהצד של מומואה מדובר בנישואים ראשונים אך מהצד השני, בונה הייתה נשואה בעבר ללני קרביץ, איתו הביאה לעולם את השחקנית זואי קרביץ.

וואלה! סלבס הרסה את הדפים של הסכם הממון עם ידיים שומניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully