וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי שנה אחרי מותה: נחשפה סיבת המוות של שינייד אוקונור

עודכן לאחרונה: 9.1.2024 / 16:32

הזמרת האירית שינייד אוקונור, שמוכרת בזכות החידוש הידוע שלה לשיר "Nothing Compares to You" של פרינס, הלכה לעולמה לפני קצת יותר מחצי שנה בגיל 56 בלבד. עכשיו, סיבת המוות שלה סוף סוף התגלתה. וואלה! סלבס מנגבת דמעה

הזמרת שינייד אוקונור בהופעה, 2014. AP
הזמרת שינייד אוקונור בהופעה, 2014/AP

שנה בלבד לפני שנמצאה הזמרת שינייד אוקונור ללא רוח חיים, היא נאלצה להתמודד עם מותו של אחד מארבעת ילדייה, בנה שיין, שהיה רק בן 17 שלקח את חייו. "בני היפה, האור של חיי, החליט לסיים את מאבקו הארציים היום והוא עם אלוהים עכשיו. הלוואי והוא ינוח בשלום ושאיש לא ילך בדרכו. אני כל כך אוהבת אותך, תנוח עכשיו", ספדה לו הזמרת המנוחה.

אוקונור מצאה את מותה גם היא בגיל 56 בלבד וימים ספורים לפני כן פרסמה: "שיין היה אהבת חיי, האור בנשמתי. היינו נשמה אחת בשני חצאים. הוא היה האדם היחיד שאהב אותי ללא תנאים ואני אבודה בלעדיו". למרות שנשמע כאילו מדובר היה בהתאבדות גם כן, היום (ג') נחשפה סיבת המוות שלה: "גברת אוקונור מתה מסיבות טבעיות, לכן הפסקנו לחקור את המוות שלה", נמסר מדובר בית המשפט Southwark Coroners.

הזמרת עברה להתגורר בלונדון, עיר לה קראה בעבר בית, בתחילת חודש יולי של שנה שעברה ושם גם הלכה לעולמה. לא הרבה לפני כן היא גם הצהירה בחשבון הפייסבוק שלה שהיא רוצה לחזור לבמות ולצאת לסיבוב הופעות: "הביצ' חזרה", כתבה בזמנו.

שינייד אוקונור. Andrew Chin, GettyImages
שינייד אוקונור/GettyImages, Andrew Chin

הקריירה של אוקונור ידעה המון עליות ומורדות עם השנים, מה גם שהמצב הנפשי שלא לא היה מאוד יציב. היא אובחנה כמתמודדת נפש עם מאניה דיפרסיה, הפערת אישיות גבולית ותסמונת דחק פוסט טראומטית. לפני לפני כמעט שמונה שנים, יצאה הזמרת לטיול מביתה, ממנו לא שבה עד שהמשטרה התחילה לחפש אותה כשהיא מוגדרת בתור "נעדרת אובדנית", אך לבסוף היא נמצאה על ידי הרשויות במצב טוב ללא שום פגע.

בשנת 1997 הייתה אמורה להופיע בירושלים בשם "שתי בירות, שתי מדינות", אך הופעתה בוטלה אחרי שספגה איומים מארגוני ימין, מה שגרם לה לשלוח מכתב למי שהיום הוא השר איתמר בן גביר: "ש לי מה להגיד בתגובה לכך שהארגון שלך איים על חיי. בראיון שלך ברדיו הישראלי התמוגגת על 'הצלחתך' למנוע את הופעתי בישראל ב-21 ביוני".

"תמיד היתה בי אהבה רבה לעם היהודי, וצער על מה שהם סבלו לאורך עשורים. ראיתי גברים ישראלים ופלסטינים מכים אחד את השני במקום בו נולדו האמונות שלהם. איך יהיה שלום איפשהו במקום כלשהו בכדור הארץ אם אין שלום בירושלים? אני מפנה את השאלה למר בן גביר", כתבה וסיכמה: "אלוהים אינו מתגמל את מי שמטילים טרור על ילדי העולם. לא הצלחת בדבר, ונשמתך נכשלה"

וואלה! סלבס התחילה לקום מהספה בשביל הספורט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully