וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לאנשים יש בעיה עם עצמם": דניאל עמית נכנסת בעוקבת שירדה עליה

עודכן לאחרונה: 8.1.2024 / 16:17

אושיית הרשת וגורו הקולינריה דניאל עמית חטפה ביקורות ומילים קשות מאחת העוקבות שלה במשך תקופה ארוכה עד שהחליטה שהיא מפסיקה לעבור על זה בשתיקה ודאגה להיכנס בה בסטורי. וואלה! סלבס מאנצ'

הסטורי של דניאל עמית. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של דניאל עמית/צילום מסך, אינסטגרם

אם יש משהו שמשפיענים ומשפיעניות רבים נתקלים בו פעמים רבות ועל בסיס כמעט יומי, הן התגובות והמילים הקשות שמטיחים בהם אחרי כל סטורי או פרסום. אושיית הרשת וגורו האוכל דניאל עמית נתקלת גם היא בתופעה המטרידה והפעם היא בחרה שלא לעבור על הדברים בשתיקה.

בסטוריז שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, פרסמה הכוכבת צילום מסך של תגובה שקיבלה: "זה כבר דוחה כמות האוכל", כתבה עוקבת לא מרוצה. בתגובה עמית עשתה בדיקה קטנה שאת הממצאים שיתפה עם יתר הגולשים: "נתחיל בזה שלא מפריע לי ולא מעליב אותי בשום צורה", פתחה את הסרטון .

"סתם נכנסת לראות מי זאת הבחורה שכתבה את זה ולמה היא כותבת את זה? מה? ראיתי בת נגיד איזה 60 בערך, אישה מבוגרת, שנכנסתי לקרוא ולאורך כל השנים היא נתנה הערות כאלה שקשורות לאוכל ורק מראות לי שאני מרחמת עליה, כי כנראה שאוכל יושב לה בנקודה מה זה שהיא מסתכלת על זה והיא לא יכולה היא בעצמה. זה עצוב לי בשבילה, שהיא לא חייה בשלום עם אוכל, אתם חייבים לראות כמה תגובות".

דניאל עמית/דניאל עמית

לסרטון צירפה אושיית הרשת תגובות עבר מאותה אישה: "נורא איך שאתם נראים עם כל הג'אנק הזה", "ואחר כך המכנסיים מתפוצצות חחח לבריאות", "תאכלי פחות פחמימות ותתרמי", "איך שאת אוהבת לבלוס", ועוד.

וואלה! סלבס מאמינה בספורט רק אם הוא כולל אימון שרירי הלסת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully