וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות המיזם המיוחד: הפרס המרגש שעומר אדם עומד לקבל

עודכן לאחרונה: 8.1.2024 / 15:10

הזמר האהוב עסוק לא מעט בחודשים האחרונים, מאז שהחלה המלחמה ב-7 באוקטובר. בין נסיעות ברחבי הארץ כדי להופיע בפני חיילים, הוא גם הקים חמ"ל מיוחד ומיזם חשוב שעליו הוא הולך לקבל פרס מרגש במיוחד. וואלה! סלבס נמסה ממך

מרים פרץ מבשרת לעומר אדם על זכייתו בפרס גיבורי העורף/יח"צ

בדומה לאמנים רבים בישראל, גם הזמר עומר אדם נרתם עוד בימים הראשונים של המלחמה כדי לסייע ולעזור בכל מה שניתן. מלבד הנסיעות שהוא עורך לכל בסיס ברחבי הארץ כדי להופיע בפני החיילים ולשמח אותם, אדם גם הקים בביתו חמ"ל מיוחד שנועד לסייע לחיילים, ניצולים ואזרחים שפונו מהעוטף, ולקח את הסיוע צעד אחד קדימה עם מיזם ייחודי ומרגש במיוחד לטובת חיילי צה"ל בסדיר ובמילואים.

במסגרת המיזם המיוחד הוקם מוקד אליו יכלו להתקשר כל חייל או חיילת שהיו זקוקים לסיוע בהגעה הביתה ולקבל טרמפ במונית ספיישל שהביאה אותם הישר מהבסיס בחזרה הביתה. כשהמיזם התחיל אדם מימן בעצמו את הנסיעות, ולאחר שהמיזם צבר תאוצה וקיבל אלפי פניות הזמר רתם חברות עסקיות וחברים נוספים שתרמו סכומים גבוהים במיוחד על מנת לסייע לכמה שיותר חיילים.

בזכות המיזם המרגש הזמר הולך לקבל בקרוב פרס מיוחד, אות "גיבורי העורף" מטעם המועצה הציונית בישראל מבית ההסתדרות הציונית העולמית. מי שהתקשרה לאדם כדי לבשר לו על הזכייה הייתה מרים פרץ שאמרה לו בשיחה ביניהם: "אני מתקשרת אליך בכזאת התרגשות ובכזאת שמחה לבשר לך שהחלטנו בועדת הפרס על אנשים שפעלו למען העורף בישראל, שבחרה לך כדי להעניק לך את האות של גיבור העורף על הסיוע לחיילים, על ההפעות שלך, על המורל".

"אבל אני רוצה לומר לך משהו אישי, אני זכיתי לפגוש את הבן שלי בזכותך. הוא נמצא בצפון הרחוק מאוד, והוא היה צריך להגיע מהר דב לבית. בזכות המוניות שאיפשרת לחיילי צה"ל, ברוך השם זכיתי להפגש במהירות עם הבן שלי", סיפרה לו פרץ בהתרגשות.

מי שעוד זכו באות הם יוסף חדד בקטגוריית ההסברה, הבדרן גיא הוכמן בקטגוריית העלאת המורל וכתב חדשות 12, תמיר סטיינמן בקטגוריית התקשורת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully