וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני אפילו לא יודעת מה עושים, רק בוכים": אופירה אסייג נפרדת

עודכן לאחרונה: 8.1.2024 / 12:44

אחרי הפרידה המקצועית מהחבר הטוב אייל ברקוביץ', המגישה ואשת התקשורת אופירה אסייג עוברת כרגע פרידה נוספת ואם לומר את האמת, עצובה הרבה יותר. וואלה! סלבס לב שבור

אופירה אסייג. אופירה אסייג, באדיבות המצולמים
אופירה אסייג/באדיבות המצולמים, אופירה אסייג

המגישה ואשת התקשורת אופירה אסייג חוותה לאחרונה פרידה דרמטית במיוחד בחייה המקצועיים, כשהיא ואייל ברקוביץ, שהיה עד לאחרונה חברה הטוב ושותפה להגשת התכניות השונות, הפרידו כוחות והודיעו על ירידת התכנית המשותפת שלהם מהאוויר.

אבל מי שעוקב אחרי אסייג ברשתות החברתיות יודע שבנוסף לעבודתה היא גם אשת משפחה במשרה מלאה לא פחות, שלא מפסיקה להעלות את ילדיה, את הבישולים והדאגה להם ולמשפחה. מלבדם היא גם לא הפסיקה להעלות לאורך השנים את הכלבים של המשפחה שהפכו לחלק בלתי נפרד מבני הבית, וביניהם הכלב האהוב מסי, כלב מסוג יורקשייר שאיך אומרים? חי אצל המשפחה לגמרי כמו מלך.

הבוקר (ב') התעוררו בני משפחת אסייג- מנקין וגילו כי הכלב האהוב מסי לא בין החיים והלך לעולמו ככל הנראה בזמן שישן. אסייג שיתפה את החדשות העצובות בעמוד האינסטגרם שלה וכתבה: "מסי שלנו מת הבוקר. אני אפילו לא יודעת מה עושים, אנחנו רק בוכים. הילדים קשורים אליו כמו אוויר לנשימה. כלב הוא חבר הטוב של האדם ומסי היה התינוק שלנו".

אופירה כותבת על הכלב שלה מסי שהלך לעולמו. אינסטגרם, צילום מסך
אופירה כותבת על הכלב שלה מסי שהלך לעולמו/צילום מסך, אינסטגרם
אופירה כותבת על הכלב שלה מסי שהלך לעולמו. אינסטגרם, צילום מסך
אופירה כותבת על הכלב שלה מסי שהלך לעולמו/צילום מסך, אינסטגרם

לפני כארבע שנים מסי הותקף על ידי כלב גדול, איבד דם ואושפז בבית חולים לחיות ואחרי כמה ימים קריטיים באורך פלא הוא יצא מזה, וכאמור חי עד הבוקר, כך שבבית אסייג-מנקין נשארו כרגע שתי כלבות, העונות לשמות קייטי פרי וקים קרדשיאן.

אופירה, מה קרה?
עצוב לנו הוא תינוק שלנו, מסי. הוא היה בן 10, הוא מת בשינה, לא הרגיש טוב קצת אתמול ובלילה מת. כולנו בוכים. בתקופה הקשה הזאת שכולנו עוברים הוא היה כמו חבר טוב. מחבק ומרגיע אותנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully