וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אופירה יכולה להתחבר למישהו אחר, ברקוביץ' לא"

עודכן לאחרונה: 28.12.2023 / 11:37

מערכת היחסים בין אופירה אסייג לאייל ברקוביץ' ידעה עליות ומורדות לאורך השנים, אולם נראה שהפעם מדובר בקש ששבר את גב הגמל והתכנית המצליחה של השניים יורדת מהמסך. מה קרה שם? קבלו את כל הפרטים

אופירה אסייג ואייל ברקוביץ מגיבים לשר התקשורת שלמה קרעי, "אופירה וברקו", 20 בינואר 2023/קשת 12

ההחלטה של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' לרדת מהמסך השאירה את כולנו בהלם, בעיקר כי מדובר באחד הצמדים החזקים ביותר על המסך הקטן. מערכת היחסים האישית של השניים ידעה עליות ומורדות לאורך השנים והם הצליחו לעבוד יחד גם בתקופות של סכסוך. הפעם, כך נראה, מדובר בריב שהיה קצת יותר מדי.

מקורבים סיפרו לוואלה! סלבס שהשניים לא ביחסים טובים כבר תקופה ארוכה וההחלטה להפריד כוחות הגיעה אמנם מברקו, אבל אופירה לא הייתה מאוד מופתעת וחיכתה למהלך כזה.

"בינינו, היא ממשיכה להיות על המסך ומצוותים לה בכל פעם מישהו אחר עד שיהיה בינגו. היא תמשיך, אבל לברקו זה יהיה קצת יותר בעייתי", סיפר מקורב.

מקורבת נוספת סיפרה שהשניים אמנם מסוכסכים, אבל ידעו לסיים את זה יפה: "הם החליטו להפריד כוחות, אבל הם שומרים על כבוד הדדי. אני יודעת שהם נפגשו במקרה בקניון, התחבקו וניהלו סמול טוק. היא הייתה עם הילדים שלה וברקו דיבר וצחק איתם. זה לא שהם יחלפו אחד על פני השניה ויחליטו להתעלם".

מקורב נוסף לשניים בחר להתייחס דווקא לפן המקצועי: "חבל, הם באמת היו זוג טלוויזיוני מעולה. זו מכה קשה לקשת, הם בטח שוברים את הראש למצוא פיצוח למשבצת הזו. מצוותים לאופירה אנשים אחרים וזה סבבה, אבל זו לא הקונטרה שהיא רגילה לקבל מברקו".

וואלה! סלבס מוכנה לערוך סולחה בין השניים, ובלבד שהיא תקרה בפקטורי 54.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully