וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השתמשה בזריקה המפורסמת? ליזו משיקה מהפך בגזרה חדשה

עודכן לאחרונה: 4.1.2024 / 12:58

הראפרית והזמרת ליזו נעלמה תקופה מעין הציבורי אחרי שנתבעה על ידי הרקדניות הקודמות שלה, שטענו שהתעללה בהן. עכשיו, היא חזרה לפרסם ברשתות החברתיות והשיקה גזרה חדשה ומפתיעה. וואלה! סלבס סלים שיידי

קשה לשכוח את ההאשמות החמורות שהועמדו בפני הראפרית והזמרת ליזו אחרי ששלוש רקדניות שעבדו בשבילה בעבר טענו שהיא הכריחה אחת מהן לגעת בישבן של חשפניות עירומות במועדון חשפנות באמסטרדם, שהיא השפילה את אחת מהן כשהעלתה אותה על משקל לפני שפיטרה אותה והתעמרה בהן.

מאז שהכל התפוצץ הספקנו לראות אותה מספר מאוד מצומצם של פעמים במקומות ציבוריים, בנוסף היא גם המעיטה לפרסם ברשתות החברתיות. בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה במהלך השבוע (ב') הצליחה הכוכבת לעורר סערה מסוג אחר לגמרי אחרי שהשיקה שינוי מפתיע מאוד במראה החיצוני שלה ולא רק בגלל הבדים הצמודים בהגזמה שהיא שמה בקושי רב.

על אף שמדובר בפרסומת למחטבים ההורדה במשקל שלה ניכר מאוד: "ידעתי שאת בתהליך ירידה במשקל! את נראית נהדר", כתב מעריץ קשוב אחד. אכן בשבועות האחרונים אנשים רבים תהו לעצמם לאן נעלמה הכוכבת, עד שהגיעה ידיעה מעמוד הרכילות Enty Lawyer: "מפורסמת אחת התחילה לקחת את הזריקה השבועית שמתנגדת לכל מה שאמרה בעבר", נכתב בתחילת החודש שעבר.

את הקריירה שלה בנתה הראפרית סביב הנושא של קבלה עצמית והייתה מהמובילות בתנועת הבודי פוזיטיב ובמשך שנים עודדה אנשים לאכול בריא ולהתאמן בצורה קבועה, מה שהופך את ההחלטה שלה להשתמש בזריקה שמיועדת לחולי סוכרת ותופעת הלוואי שלה היא הרזייה, למפתיעה באמת.

רק בחודש מאי האחרון, בסרטון שהעלתה לחשבון הטיקטוק שלה אמרה: "הירידה במשקל מגיעה עם הטריטוריה אבל אני לא מנסה לברוח מלהיות שמנה. העבודה שלי דורשת הרבה מאמץ פיזי. פעם הייתי פשוט זורקת את עצמי על הבמה אבל ככל שאני לוקחת את העבודה שלי יותר ברצינות ככה גם המאמץ הפיזי עולה".

וואלה! סלבס ניסתה לרדת במשקל אבל אז נזכרה בטעם של בורקס פיצה.

  • עוד באותו נושא:
  • ליזו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully