וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בדיוק הסיבה שאני מסירה עוקב": ליזו שוב חוטפת אש ממעריצים

עודכן לאחרונה: 11.9.2023 / 15:29

הראפרית והזמרת ליזו שמתמודדת עם האשמות קשות על הטרדה מינית וכפייה למעשים מיניים, לא מיהרה להפיק לקחים והעלתה פוסט מופרך לגמרי לחשבון האינסטגרם שלה. וואלה! סלבס משפחת טאקט

הראפרית והזמרת ליזו הואשמה לפני מספר שבועות בהטרדה מינית, אפליה, תקיפה, כליאת שווא, ויצירת סביבת עבודה עוינת על ידי שלוש רקדניות עבר איתן עבדה בסיבוב ההופעות שלה.

מאז ההאשמות הקשות, מעריצים של ליזו הפנו אליה מילים קשות, בעיקר אחרי שלא מאוד התנצלה על ההאשמות הקשות נגדה. אתמול (א') המוזיקאית העלתה סרטון שלה לבושה בביקיני, רוקדת ועושה טוורקינג למצלמה כשברקע השיר החדש שלה עם מייגן די סטליון "Bongos", והוסיפה את המשפט: "הגב שלי, נשמע כמו בונגוססס".

מי שפחות התלהבו מהצלילים היו המעריצים בתגובות, שלא הצליחו להכיל את הדיסוננס בין ההתרחשויות בחייה של הזמרת לבין תוכן הסרטון הפרובוקטיבי שהעלתה: "אנחנו באמת הולכים להתנהג כאילו היא לא לחצה על הצוות שלה לעשות דברים מיניים?", כתב עוקב אחד, והוא ממש לא היה היחיד שלא הבין למה ליזו לא מורידה פרופיל ומביעה חרטה.

תגובות נוספות כמו "זו בדיוק הסיבה לכך שאני מורידה עוקב ברגע זה, כל כך לא נחוץ" כתבה עוקבת אחת, ואילו אחרים הוסיפו "אני באמת מקווה שתתייחסי למה שקורה יותר ברצינות" ו"כולנו הערצנו אותך ועכשיו חובת ההוכחה עלייך להראות שהמילים שלך הם האמת", כיכבו וצברו לייקים רבים.

בתגובה שנראה שנוסחה היטב ועלתה לחשבון האינסטגרם שלה בתחילת חודש אוגוסט, נכתב מטעמה של הזמרת: "ביקרו את מוסר העבודה שלי, הערכים שלי, ופקפקו בכבוד שלי, ההאשמות האלה לא אמינות ומזעזעות. הסיפורים המוגזמים האלה הגיעו מעובדות שבעבר כבר הודו שההתנהגות שלהן בסיבוב ההופעות הייתה לא נאותה ולא מקצועית.

אני מאוד פתוחה עם המיניות שלי ועם הבעה עצמית, אבל אני לא אתן לאנשים להשתמש בפתיחות הזאת כדי להפוך אותי למשהו שאני לא", אך מאז לא פצתה את פיה בנוגע לפרשה גם כשנשאלה עליה על ידי צלם פפראצי.

  • עוד באותו נושא:
  • ליזו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully