וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם הבן שלו וקרב משפטי ברקע: איך חגג אילון מאסק את הסילבסטר?

עודכן לאחרונה: 4.1.2024 / 11:48

האיש העשיר בעולם, אילון מאסק, פתח את השנה החדשה בצורה יחסית רגועה, אך לא שכח לחגוג עם האנשים שחשובים באמת, עשירים נוספים וגם הבן שלו, עליו הוא עדיין נלחם בקרב משפטי מול האקסית שלו. וואלה! סלבס החיים הטובים

הפרטים על התביעה הסודית של המיליארד ואיש העסקים אילון מאסק כנגד האקסית שלו, הזמרת גריימס, פורסמו בחודש אוקטובר האחרון. במסמכים הוא ביקש משמורת מלאה על כל שלושת הילדים שהשניים חולקים: Exa Dark Sideræl או בקיצר אקסה, X Æ A-12 שעונה גם לשם X, וטכנו מכניקוס הצעיר שקיבל את הכינוי טאו. מעניין מה שלום שמונה הילדים הנוספים שלו שהביא ממספר נשים שונות.

כשהמחלוקת המשפטית הזאת ברקע, מאסק לקח את בנו הבכור מהזמרת, X, לבילוי לקראת 2024 באיים הקריביים וביקרו חבר, שהוא במקרה גם מייסד וואצפ, יאן קום: "בילינו שם כמה שעות ברוגע, בערב השנה החדשה, עם חברים ומשפחה", סיפר המיליארדר ל- Page Six.

בתביעה עצמה שהגיש מאסק נכתב שהמהלך שלו לקבלת משמורת מלאה על הילדים מגיע ממקום של: "אכפתיות אמיתית, שמירה ושליטה בכל ילד מרגע הלידה", טענה שבפני עצמה מצליחה להלחיץ. את המסמכים לפתיחת התיק הוא הגיש במדינת טקסס, שאופי החוקים בה פועל לטובתו במקרה הזה.

למרות שאין לה את הכוח הפיננסי שלו, הזמרת סירבה לתת לו שליטה מלאה על הילדים שלה מבלי לנסות להילחם בחזרה והגישה תביעה נגדית. לעומת התביעה שהגיש מאסק, תביעתה של גריימס הוגשה במדינת קליפורניה, בה אופי השיפוט יטיב איתה.

היא הסבירה שהיא ושלושת ילדייה לא מתגוררים במדינה בה הגיש את המסמכים: "לא היה לה קשר וימשיך לא להיות לה קשר מתמשך או קבוע עם טקסס. נקודת ההנחה של בית המשפט בהליך זה אינה הולמת בשל העובדות והנסיבות הספציפיות של הצדדים לתביעה זו, והיא תפגע במושגים המסורתיים של משחק הוגן וצדק מהותי", נמסר מהצד של הזמרת.

בנוסף, הכוכבת ביקשה גם צו שימנע מאב ילדייה להוציא אותם ממדינת מקליפורניה ולקחת אותם לטקסס או לכל מקום אחר בעולם. בעקבות התביעה הנגדית מאסק האשים את הזמרת ב"ניסיון לעקוף את סמכות השיפוט".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

כאמור לבעלים של טסלה יש לא מעט ילדים, או ליתר דיוק 11 במספר. את חלקם הוא חולק עם הסופרת ג'סטין וילסון ובנוסף אלייה הוא אביהם של תאומים אותם הוא חולק עם מי שעבדה בתור בכירה בחברה שלו, שיבון זיליס, והגיעו לעולם במקביל להגעתה של בתו השנייה מגריימס.

מי שפחות התחברה לסגנון ההורות שלו היא בתו הטרנסג'נדרית ויוויאן (19), שהודיעה בשנת 2022 שהיא כבר לא בקשר עם אביה. היא הגישה בקשה למשרד הרישום בקליפורניה כדי לשנות את שמה ואת זהותה המינית, והצהירה: "אני לא מעוניינת לחיות או להיות בקרבת אבי הביולוגי בשום אופן". מאסק מעולם לא הגיב על הנושא.

וואלה! סלבס ביקשה מאבא שלה לשלם על הטיפול הפסיכולוגית שהיא עוברת בגללו, שברת שילמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully