וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפשיל שרוולים: אילון מאסק תבע את אם ילדיו ודרש משמורת מלאה

עודכן לאחרונה: 24.11.2023 / 14:49

המיליארדר אילון מאסק ילדים לעולם החליט לתבוע את אם ילדיו, הזמרת גריימס, בצעד מפתיע ובדרישה למשמורת מלאה על שלושת ילדיהם המשותפים בניצול ציני של החוק, אך היא לא עברה על כך בשתיקה ותבעה אותו חזרה. וואלה! סלבס מחביאה נכסים

בתחילת החודש שעבר פורסם לראשונה על התביעה הסודית של המיליארדר אילון מאסק כנגד הזמרת גריימס שהיא בין היתר גם אמם של שלושה מתוך 11 ילדיו, אותם הביא מכמה נשים שונות. בתתביעה מבקש מאסק משמורת מלאה על שלושת הילדים: Exa Dark Sideræl או בקיצר אקסה, X Æ A-12 שעונה גם לשם X, וטכנו מכניקוס בן הזקונים הצעיר שקיבל את הכינוי טאו.

בתביעה מאסק טוען שהמהלך מגיע ממקום של: "אכפתיות אמיתית, שמירה ושליטה בכל ילד מרגע הלידה". כתב התביעה הוגש במדינת טקסס בה החוקים ואופיים יטיבו עם מאסק במהלך התהליך והוא מוסיף לטעון שבה הוא גר בששת החודשים האחרונים לפחות, מה שהופך אותו לתושב קבע במונחים משפטיים. מאסק טען שהוא מעניין להגיע להסכם על המשמורת ההורית עם הזמרת אך הוסיף שאם לא יצליחו להגיע להסכמה, הוא רוצה שבית המשפט בטקסס יוציא צו שיחליט למי הולכים הילדים אבל חשוב לו ללכת קודם כל לגישור לפני שמגיעים לבית המשפט.

הזמרת סרבה להעניק את המשמורת המלאה בלי מאבק והגישה תביעה משלה כנגד המיליארדר, אך לעומתו, התביעה הוגשה ממדינת קליפורניה. בתביעה הנגדית הסבירה גריימס שהיא ושלושת הילדים שלה לא מתגוררים יותר במדינה הדרומית: "לא היה לה קשר וימשיך לא להיות לה קשר מתמשך או קבוע עם טקסס", נמסר מהצד של הזמרת.

"נקודת ההנחה של בית המשפט בהליך זה אינה הולמת בשל העובדות והנסיבות הספציפיות של הצדדים לתביעה זו, והיא תפגע במושגים המסורתיים של משחק הוגן וצדק מהותי". בנוסף, גריימס מבקשת גם צו שימנע ממאסק להוציא את הילדים מקליפורניה ולקחת אותם לטקסס או לכל מקום אחר בעולם. בעקבות התביעה הנגדית מאסק האשים את הזמרת ב"ניסיון לעקוף את סמכות השיפוט".

נוסף לילדים אקסה, X וטאו, למאסק יש כאמור עוד 11 ילדים. חלקם בין היתר גם מאשתו לשעבר, הסופרת ג'סטין וילסון. חודש לפני לידת בתו השנייה עם גריימס, נולדו למאסק תאומים נוספים עם שיבון זיליס, שעבדה בתפקיד בכיר בחברת הבינה המלאכותית שלו.

בשנה שעברה בתו הטרנסג'נדרית ויוויאן (19) חשפה כי ניתקה איתו את הקשר: "אני לא מעוניינת לחיות או להיות בקרבת אבי הביולוגי בשום אופן", הצהירה כשהגישה בקשה למשרד הרישום בקליפורניה על מנת לשנות את שמה ואת רישום זהותה המינית. מאסק מעולם לא הגיב בנושא.

וואלה! סלבס עסוקה בלריב עם החולדות בחדר האשפה של הבניין, לא בלריב על ילדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully