וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוצאות המריבה: הנזק הכבד שנעשה לרכב היקר של כוכב בוורלי הילס

עודכן לאחרונה: 3.1.2024 / 12:42

התיעוד המחריד של המריבה האלימה אליה נקלע כוכב בוורלי הילס 90210 איאן זירינג ממשיך לעורר סערה ברשת, וכעת מתברר הנזק הכבד שנגרם לרכב היוקרה בו נהג בזמן שנקלע לעימות. וואלה! סלבס מס רכוש

איאן זירינג מוכה באכזריות. TMZ, צילום מסך
יצא בנס, הרכב קצת פחות/צילום מסך, TMZ

בתחילת השבוע החל לרוץ ברשת סרטון מזעזע במיוחד המציג תיעוד של מריבה אלימה אליה נקלע השחקן איאן זירינג, שמוכר בעיקר בזכות תפקידו בסדרה האייקונית "בוורלי הילס 90210". השחקן הוכה באכזריות על ידי חבורת אופנוענים במהלך פקק תנועה בעיר, ורק בנס יצא מהאירוע ללא פגע.

עדיין לא ברור מה בדיוק הוביל לתקרית וטרם נעצרו חשודים בעניין, אך הנזקים שנגרמו כבר לגמרי ברורים. על פי הדיווח באתר Page Six, בעת התקרית השחקן נהג ברכב היוקרה שלו, מרצדס GLE שעל פי הערכות שווה כ-100 אלף דולרים. האופנוענים שתקפו את השחקן ואת הרכב שלו גרמו לניפוץ השמשה הקדמית ולשבר במראה בצד של הנוסע שנופצה גם היא לרסיסים.

מידת הנזק, כך מעריכים מקורות לאתר TMZ, היא למעלה מאלף דולר, ולכן תיק החקירה יועבר ככל הנראה לתובע המחוזי של לוס אנג'לס. אך למרות הנזק הכבד שנגרם למכונית, למזלו של השחקן הוא יצא מהתקרית הקשה ללא פגע וכך גם הבת שלו בת ה-12שישבה במכונית בכל הזמן שהאירוע התרחש.

הנזק שנעשה למכונית של איאן זירינג. SplashNews.com, צילום מסך
נזק כבד/צילום מסך, SplashNews.com

השחקן הגיב אתמול לראשונה לתקרית בפוסט שהעלה לעמוד האינסטגרם שלו ובו אמר: "חוויתי תקרית מדאיגה שכללה קבוצה של אנשים על אופנועים. בזמן שהייתי תקוע בפקק, אחד הרוכבים ניגש למכונית שלי באגרסיביות מה שהוביל לעימות המטריד. בניסיון להעריך את הנזק יצאתי מהמכונית שלי. הפעולה הזו, למרבה הצער, הסלימה לכדי מריבה פיזית, ונאלצתי להגן על עצמי".

"למרבה ההקלה הבת שלי ואני יצאנו ללא פגע, אבל התקרית הותירה אותי מודאג מאוד מהנועזות הגוברת של קבוצות כאלה, שמשבשות את ביטחון הציבור ואת שלום הציבור. זה מדגיש עד כמה גדול הנושא של חוליגניזם ברחובותינו ואת הצורך בתגובות אפקטיביות של אכיפת החוק להתנהגות כזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully