וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שהותקף באכזריות: כוכב בוורלי הילס מספר על התקרית האלימה

עודכן לאחרונה: 2.1.2024 / 12:45

תיעוד קשה במיוחד הופץ אתמול של השחקן איאן זירינג, שכיכב בסדרה האייקונית "בוורלי הילס 90210", כשהוא מוכה באכזריות על ידי חבורת אופנוענים. כעת הוא מספר מה בדיוק קרה שם שהוביל לתקרית האלימה. וואלה! סלבס המומה

בוורלי הילס 90210, איאן זירינג. GettyImages
בוורלי הילס 90210, איאן זירינג/GettyImages

הרשת סערה אתמול (ב') אחרי שתיעוד מתקרית אלימה במיוחד, בה היה מעורב השחקן איאן זירינג שכיכב בעבר בסדרה "בוורלי הילס 90210", הופץ ופורסם באתר TMZ. השחקן הותקף על ידי חבורת אופנוענים בלוס אנג'לס באלימות קשה, כשעל פי הדיווח בתצהיר הרשמי שגבתה משטרת לוס אנג'לס צוין כי זירינג הוא הקורבן בתקרית.

השחקן העלה אמש פוסט לעמוד האינסטגרם שלו בו סיפר מה קרה מנקודת מבטו ואת השתלשלות האירועים עד למקרה המפחיד והמסוכן: "אתמול חוויתי תקרית מדאיגה שכללה קבוצה של אנשים על אופנועים. בזמן שהייתי תקוע בפקק, אחד הרוכבים ניגש למכונית שלי באגרסיביות מה שהוביל לעימות המטריד. בניסיון להעריך את הנזק יצאתי מהמכונית שלי. הפעולה הזו, למרבה הצער, הסלימה לכדי מריבה פיזית, ונאלצתי להגן על עצמי".

השחקן המשיך ותיאר את האירוע המבהיל, וסיפר כי בכל הזמן הזה בו הוכה הבת שלו הייתה במכונית: "למרבה ההקלה הבת שלי ואני יצאנו ללא פגע, אבל התקרית הותירה אותי מודאג מאוד מהנועזות הגוברת של קבוצות כאלה, שמשבשות את ביטחון הציבור ואת שלום הציבור. זה מדגיש עד כמה גדול הנושא של חוליגניזם ברחובותינו ואת הצורך בתגובות אפקטיביות של אכיפת החוק להתנהגות כזו".

"כאזרח והורה, אני חושב שזה לא מקובל שחבורות יכולות לעסוק באופן חופשי בסוג כזה של התנהגות, ולגרום לפחד וכאוס, בעוד שתגובת הרשויות נראית לא מספקת. תמיד הייתי תומך בעמידה נגד הפחדה והתנהלות אלימה, והתקרית הזו מחזקת את האמונה שלי בחשיבות הבטיחות האישית והקהילתית. עלינו לטפל בבעיות הבסיסיות שמובילות להתנהגות שכזו ולהבטיח שהרחובות שלנו בטוחים לכולם".

"אני קורא לפקידי העירייה ולרשויות אכיפת החוק לנקוט בפעולה נחרצת נגד הפקרות כזו ולספק את המשאבים הדרושים למניעת התרחשויות עתידיות. אני אסיר תודה על תמיכת המשפחה, החברים והמעריצים שלי בתקופה זו. ברגעים מאתגרים כמו אלה הכוח והאחדות של הקהילה שלנו הם חיוניים ביותר. שנה טובה". כאמור, משטרת לוס אנג'לס גבתה תצהירים בזירה אך טרם דווח אם בוצעו מעצרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully