וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: אלי פיניש בזוגיות ולא תאמינו מה הפרש הגילים

עודכן לאחרונה: 3.1.2024 / 11:47

אחרי שהתברר שגרושתו של השחקן והקומיקאי נמצאת בזוגיות לא כל כך חדשה עם נועם טור, כעת אפשר לגלות שגם לפיניש עצמו יש בת זוג וגם במקרה הזה לא מדובר במערכת יחסים חדשה, אלא כזו שנמצאת כבר זמן רב מתחת לרדאר. מי בת המזל? וואלה! סלבס חילופי זוגות

אלי פיניש מיטל. אינסטגרם, צילום מסך
בשקט בשקט. פיניש ובת הזוג ה(לא) חדשה/צילום מסך, אינסטגרם

בשבועות האחרונים התבשרנו על לא מעט פרידות מפתיעות ומערכות יחסים חדשות ומפתיעות לא פחות בביצה המקומית, אבל אין ספק שהידיעה המפתיעה מכולן כנראה (סליחה, יהונתן מרגי ואנה זק) הייתה על הפרידה של קרן פלס ונועם טור. ועוד לפני שהספקנו להתאושש מהחדשה המרעישה, כבר הספקנו לגלות כי טור נמצא במערכת יחסים לא בדיוק טרייה, וכעת הטלנובלה מסתעפת לעוד כיוון נוסף.

כזכור, אחרי הפרידה מפלס טור נמצא כיום במערכת יחסים עם שלי לביא, שהיא גרושתו של השחקן והקומיקאי אלי פיניש, וכעת אנחנו יכולים לספר שגם פיניש עצמו ממש לא נשאר לבד וכבר לא מעט זמן הוא במערכת יחסים עם בחורה שהיא לא חלק מהביצה וצעירה ממנו במיוחד.

לוואלה! סלבס נודע כבר לפני שנה כי פיניש בן ה-48 נמצא בתחילתה של זוגיות עם בחורה בשם מיטל כהנא בת ה-25, כשנתיים אחרי שהוא ולביא התגרשו. בזמנו הוא הכחיש את הזוגיות וסיפר כי הם רק ידידים, וכך יצא שמתחת לרדאר השניים, כך על פי מקורבים, כבר שנה שלמה יחד.

מיטל כהנא. אינסטגרם, צילום מסך
נעים להכיר/צילום מסך, אינסטגרם

אז אם חשבתם שלפיניש נשבר הלב כשהוא קרא על הזוגיות החדשה של גרושתו עם טור, אז פחות. ואם אתם סקרנים לדעת עוד פרטים על הזוגיות, וואלה! סלבס בדיוק כן בשבילכם. בת הזוג המדוברת היא מדריכת יוגה וזמרת הצעירה מפיניש במעל ל-20 שנה, אך כאמור הדבר לא משפיע על הזוגיות שכן השניים מנהלים אחת כזאת יפה מאד והרחק מאור הזרקורים.

השניים אף בילו יחד עם חברים נוספים בחופשה בסיני בעבר ונשמות טובות נשבעו לוואלה! סלבס שראו אותם מסתובבים שלובי ידיים ברחבי תל אביב ועמק חפר, מקום מגוריו של השחקן. פיניש, שהיה נשוי כבר פעמיים בעבר ויש לו שני ילדים ממערכות היחסים הקודמות, הכחיש את הזוגיות וטען שהם ידידים שנוהגים לבלות יחד מדי פעם, אבל וואלה! סלבס יודעת שכמה מסיפורי האהבה הגדולים ביותר התחילו ככה ותמשיך לעקוב בסקרנות.

  • עוד באותו נושא:
  • אלי פיניש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully