וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוגזם: לא תאמינו כמה עלתה המתנה שקנה בעלה של קורטני קרדשיאן

עודכן לאחרונה: 2.1.2024 / 13:20

כבר שמענו על מתנות מוגזמת ויקרות מאוד לכבוד חג המולד, אבל בעלה של כוכבת הריאליטי ואשת העסקים קורטני קרדשיאן, מתופף Blink182 טראוויס ברקר, הצליח לשבור שיא חדש. וואלה! סלבס אבא סוכר

המתנות שקנה טראוויס ברקר. אינסטגרם, צילום מסך
המתנות שקנה טראוויס ברקר/צילום מסך, אינסטגרם
המתנות שקנה טראוויס ברקר. אינסטגרם, צילום מסך
המתנות שקנה טראוויס ברקר/צילום מסך, אינסטגרם

אם יש משהו שאנחנו כבר יודעים זה הנטייה של משפחת קרדשיאן וקרוביהם להרים אירועים מוגזמים ולהעניק מתנות שהשווי הכולל שלהם יחד כנראה יוכלו לפתור את בעיית הרעב העולמית. מי שנדבק בחיידק ההגזמה הוא בעלה של הבכורה לשושלת הענפה קורטני קרדשיאן, מתופף Blink182 טראוויס ברקר.

לכבוד חג המולד המוזיקאי החליט לפנק את שני ילדיו מהנישואים הקודמים, לונדון בן ה- 20 ואלבמה שחגגה יום הולדת 18 בערב הכריסמס, ועל הדרך גם שיתפה את העוקבים שלה בשני רכבי המרצדס מסוג G-Wagon שקיבלו מאביהם. שתי המכוניות חיכו בשביל הגישה של האחוזה בה הם גרים וכל אחת מהן בנפרד עולה מעל ל- 542,000 אלף שקלים, תעשו לבד את החשבון.

אך למרות ההגזמות, המתנות ממש לא עצרו שם. אלבמה השוויצה בחשבון האינסטגרם שלה גם בתיק הברקין שקיבלה ומוערך בשווי של בין 90 אלף שקלים ללמעלה מ- 126 אלף שקלים. בנוסף, היא קיבלה גם שעון יוקרתי של המותג קרטייה ועולה יותר מ- 14 אלף שקלים, מהסבתא החדשה שהצטרפה למשפחה שלהם, הלוא היא המאמאג'ר קריס ג'נר.

כזכור, ממש לאחרונה הפך המתופף לאבא בפעם השלישית אחרי שכוכבת הריאליטי ילדה את בנם המשותף הראשון, רוקי. גם לקרדשיאן יש ילדים משלה, מייסון, פנלופי וריין אך הם כנראה היו חסרים בפתיחת המתנות עם המשפחה המעורבת וחגגו עם אביהם, סקוט דיסיק.

וואלה! סלבס חגגה בפסח עם הצד של אבא שלה וגורשה לשולחן הצדדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully