וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא החלטתית: אמנדה ביינס עשתה לעצמה מייקאובר ומיד התחרטה

עודכן לאחרונה: 2.1.2024 / 13:23

השחקנית לשעבר ומגישת הפודקאסט אמנדה ביינס לא נרגעת מהשגעת וממשיכה לנסות דברים חדשים, הפעם היא עשתה לעצמה מייקאובר בבית ולא לקח הרבה זמן עד שהיא התחרטה וניסתה לחזור למצב הקודם ללא הצלחה. וואלה! סלבס צריכה שינוי

יש סלבס שמבלים את ערב חג המולד במסיבות כמו הזמר בן אל תבורי שהתמנגל עם משפחת קרדשיאן במסיבת הכריסמס המסורתית של קים קרדשיאן, ויש את השחקנית לשעבר אמנדה ביינס, שהחליטה על מייקאובר לשיער שלה.

בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, בשעות שלא עושים בהם החלטות נבונות בדרך כלל, הודיעה ביינס: "אני צובעת את השיער שלי לשחור הלילה!". לא לקח יותר מידי זמן מהרגע שהיא סיימה את המייקאובר ועד שהחליטה הכוכבת שהיא מיצתה את השינוי החיצוני: "לא אהבת את השיער השחור עליי, אני צובעת חזרה לבלונד. השורשים הם הבאים בתור!".

מתברר שהיא ציינה את עניין השורשים בכוונה, כי לא הרבה אחר כך היא העלתה סטורי נוסף בו איחלה: "חג מולד שמח". בסלפי שצילמה היא אכן בלונדינית שוב אבל רק עד שלב מסויים, וקצוות השיער שלה עדיין שחורים. לא ברור עדיין אם מדובר בהצהרה אופנתית חדשה או שהיא מתכננת ללכת לאיש מקצוע כדי לטפל בנזקים שאולי עשתה עם כל ההחלפות האלה.

כזכור, ביינס השיקה ממש לאחרונה את הפודקסאט החדש שלה, שבלי קשר לזה שהיה מאכזב מבחינת התוכן שסיפק אחרי שההבטחה הייתה "לחשוף את הסודות של התעשייה", הוא גם ספג אש בגלל החבר הטוב שלה והאיש שמנחה איתה, פול סמינסקי, שהואשם בהתחזות למדען ובמה שאפשר להגדיר רק כשיגעון.

אישה בשם כריסטינה, שטענה להיות השותפה הקודמת שלו, פרסמה סרטון בחשבון הטיקטוק שלה בו שיתפה שהוא שיקר לה על המקצוע שלו וגם הקריב את הכלב שלה ושיקר לה במשך חודשים על הסיבה שבגללה הוא נעלם. כל זה גרם לביינס להחליט שהיא לא רוצה יותר להמשיך בפרויקט, להעלות סטורי, וכמובן להתחרט יום למחרת.

וואלה! סלבס גוזרת את הפוני אחרי כל פרידה, לפעמים הוא לא מספיק לצמוח מחדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully